  • 1. Data: 2008-12-13 12:26:01
    Temat: Bankomat BZ WBK i max kwota wypłaty
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Czy wiecie ile maksymalnie jednorazowo można pociągnąć z bankomatu BZ WBK?
    Ostatnio spotkała mnie niespodzianka w Euronecie, który maksymalny limit
    miał jedynie 3900 zł.

    Szymon

  • 2. Data: 2008-12-13 12:50:05
    Temat: Re: Bankomat BZ WBK i max kwota wypłaty
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Szymon" <x...@o...pl> wrote in message
    > Czy wiecie ile maksymalnie jednorazowo można pociągnąć z bankomatu BZ WBK?
    > Ostatnio spotkała mnie niespodzianka w Euronecie, który maksymalny limit
    > miał jedynie 3900 zł.

    A co w tym dziwnego. Duzo wiecej niz 40 banknotow nie zmiesci sie w
    szczelinie.

    MK

  • 3. Data: 2008-12-13 12:57:53
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Szymon pisze:
    > Czy wiecie ile maksymalnie jednorazowo można pociągnąć z bankomatu BZ WBK?
    > Ostatnio spotkała mnie niespodzianka w Euronecie, który maksymalny limit
    > miał jedynie 3900 zł.

    A sprawdzales czy mozesz wybrac jeszcze raz?

    Wiekszosc (a moze i wszystkie) bankomaty moga wydawac max 40 banknotow
    za jednym razem (ty pewnie dostalesz 38x100 i 2x50). Gdybys probowal
    drugi raz - moglbys wybrac kolejne 3900... i tak az do limitu wyplat
    dziennych w twoim banku/dla twojej karty.

    A tak w ogole to sie ciesz - ja ostatnio wyciagalem 15k w banknotach
    50pln :) troche tego wyszlo, a kolejka chyba mnie blogoslawila...

  • 4. Data: 2008-12-13 13:58:53
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Problem jest taki, że ustawiłem sobie 30.000 limitu dziennego na karcie w
    mbanku i wio do bankomatu. Tu zonk - można tylko 3 razy dziennie wyciągać,
    więc wyszło 11.700zł. Mało... Jaki sens mieć dzienny limit wypłat
    gotówkowych na 30000, skoro 11700 to max?
    No i w dzisiejszych czasach taka kwota to nie powala na kolana, więc
    ograniczenie dość poważne - szczególnie dla banku bez placówek.

  • 5. Data: 2008-12-13 14:13:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Szymon" <x...@o...pl> writes:

    > Problem jest taki, że ustawiłem sobie 30.000 limitu dziennego na karcie w
    > mbanku i wio do bankomatu. Tu zonk - można tylko 3 razy dziennie wyciągać,
    Pisałem o tym niedawno. Trzeba zadzwonić na mlinie, i zwiększyć _liczbę_
    wypłat do (chyba) 15.

    KJ

  • 6. Data: 2008-12-13 14:25:00
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wiecie ile maksymalnie jednorazowo można pociągnąć z bankomatu BZ WBK?
    > Ostatnio spotkała mnie niespodzianka w Euronecie, który maksymalny limit miał
    > jedynie 3900 zł.

    najwięcej można chyba w PKO BP - 4000 zł
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2008-12-13 14:44:35
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    OK, dzięki... szkoda, że tylko przez mlinię (koszty!), no ale dobre i to.

  • 8. Data: 2008-12-13 14:58:49
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    --> OK, dzięki... szkoda, że tylko przez mlinię (koszty!), no ale dobre i
    to.

    Ustawiasz Sobie 30tys dziennie limitu piszesz że w dzisiejszych czasach taka
    kwota to nie powala a tu raptem załujesz kilkadziesiąt groszy na telefon do
    mLini;))
    A z tym 30tys limitem to uważaj, bo jak Ci ktoś karte zeskanuje to się
    obudzisz z ręka w nocniku. No chyba że faktycznie potrzebujesz taki limit-
    ja np nie widze żadnych zalet takiego limitu dziennego na stałe. Lepiej
    zwiekszac sobie limit w nagłych sytuacjach jednorazowo do konkretnej
    transakcj

    Krzysiek

  • 9. Data: 2008-12-13 15:17:26
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    gasper pisze:
    > Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > najwięcej można chyba w PKO BP - 4000 zł
    > Pozdrawiam

    W kazdym tyle samo - max 40 banknotow. Tak sa skonstruowane i taka jest
    norma.

    Akurat w PKO BP w Warszawie/Mokotow praktycznie wszystkie bankomaty
    maja tylko banknoty 50pln - a wiec max 2000 wybierzesz. Testowane ok 20
    bankomatow w ciagu miesiaca, zawsze tylko 50 wyplaca.

  • 10. Data: 2008-12-13 15:43:49
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > Ustawiasz Sobie 30tys dziennie limitu piszesz że w dzisiejszych czasach
    > taka kwota to nie powala a tu raptem załujesz kilkadziesiąt groszy na
    > telefon do mLini;))

    dla mnie koszty to nie tylko impulsy, ale i czas. A żeby załatwić coś na
    mLinii, połączyć się z operatorem, w ogóle zacząć od jej odblokowania, bo na
    stałe mam zablokowane, to już wymaga spoooro cierpliwości.

    > A z tym 30tys limitem to uważaj, bo jak Ci ktoś karte zeskanuje to się
    > obudzisz z ręka w nocniku. No chyba że faktycznie potrzebujesz taki
    > limit- > ja np nie widze żadnych zalet takiego limitu dziennego na stałe.

    Nie na stałe. Sporadycznie. Ale 30 tys. to naprawdę dziś nie jest dużo.
    Na ekoncie trzymam 0zł, zasilam według potrzeb tuż przed wyjęciem z
    bankomatu, a wyciągam w bankomatach sprawdzonych, a nie przygodnych.
    Maksimum bezpieczeństwa wydaje mi się, aczkolwiek wiem, że bywa, iż to nie
    wystarcza.

    Lepiej
    > zwiekszac sobie limit w nagłych sytuacjach jednorazowo do konkretnej
    > transakcj

    I dokładnie tak zrobiłem. Nie codziennie wybieram tyle. Konkretnie -
    zależało mi na szybkim przerzuceniu środków z mBanku na Multi. Bankomat jest
    w placówce Multi, wpłata u kasjera. Teoretycznie powinno być bez problemu, a
    jednak znalazł się haczyk.