  • 1. Data: 2006-11-30 19:10:24
    Temat: Bankomat PKO
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pieniadze w banku PKO.Czasem sobie wybieram z bakomatu i ostatnio
    zauwazylem ze mi naliczaja za pobieranie pieniedzy z bankomatu..( około 1
    zł)
    .Czy zawsze pobieraja?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-01 07:52:44
    Temat: Re: Bankomat PKO
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

> [...]
    > Mam pieniadze w banku PKO.Czasem sobie wybieram z bakomatu i ostatnio
    > zauwazylem ze mi naliczaja za pobieranie pieniedzy z bankomatu..( około 1

    Za mało danych. Jaka karta, jakie konto, jaki bankomat, a nawet dokładnie
    nie wiadomo, czy chodzi o PKO BP S.A. czy Pekao S.A.

    Ma kartę debetówkę PKO BP S.A. do zwykłego superkonta i przy wypłatach z
    ichniego bankomatu opłaty nie pobierają. Pewnie to nie ten przypadek.

    Grzexs