  • 1. Data: 2010-03-09 18:16:04
    Temat: Bankomaty SKOK-ów
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Czy bankomaty SKOK-ów są... jakby tu napisać... normalnymi bankomatami?
    To znaczy takimi, z których można wypłacić gotówkę kartami banków? I czy
    obowiązują w nich reguły (bez)prowizyjności?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-03-09 18:25:13
    Temat: Re: Bankomaty SKOK-ów
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Grzexs" news:hn638s$etf$1@inews.gazeta.pl

    > Czy bankomaty SKOK-ów są... jakby tu napisać... normalnymi bankomatami?

    tak

    > To znaczy takimi, z których można wypłacić gotówkę kartami banków?

    tak - każdą kartą Visa i MC (ogólnie wszystkim co zostało wydane w PL)

  • 3. Data: 2010-03-10 10:16:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości
    > Czy bankomaty SKOK-ów są... jakby tu napisać... normalnymi bankomatami?

    To normalna siec bankomatów.

    > To znaczy takimi, z których można wypłacić gotówkę kartami banków? I czy
    > obowiązują w nich reguły (bez)prowizyjności?

    A to zalezy od banku który wydał karte. Raczej banki nie zastrzegaja sobie
    innego traktowania bankomatów sieci SKOK24(w tym maszyny e-CArd i Global
    Cash)
    To razem juz ponad 600bankomatów więc licząca się na rynku sieć

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-03-11 22:46:28
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > tak

    > tak - każdą kartą Visa i MC (ogólnie wszystkim co zostało wydane w PL)

    > tak

    Skusiłem się i zostałem pozytywnie zaskoczony. Użyłem karty DB i nawet
    dostałem kwitek z prawidłowym saldem po wypłacie! Minimalna wypłata to
    20 PLN.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-03-13 09:56:16
    Od: z...@o...pl

    > I czy obowiązują w nich reguły (bez)prowizyjności?

    mam nadzieję że banki nie oszaleją tak jak operatorzy GSM

    gdzie kiedyś było rozróżnienie cen "do własnej sieci" oraz
    do "wszystkich" a potem dodano gwiazdkę i obecnie
    słowo "wszystkich" oznacza "wszystkich z wyjątkiem przeklętych"

    o dziwo na razie nikt "nie prześladuje" sieci Łojca Dyrektora
    jak na razie wśród przeklętych są jedynie play i cyfrowy polsat

    obyśmy nie doczekali TOiP z zapisami "bankomaty nie-SKOK"
    oraz "bankomaty SKOK" :p

  • 6. Data: 2010-03-18 17:37:05
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    >
    > o dziwo na razie nikt "nie prześladuje" sieci Łojca Dyrektora
    > jak na razie wśród przeklętych są jedynie play i cyfrowy polsat

    To się kolega myli, właśnie mamy pierwsze kwiatki - Simplus w taryfie
    "Mój profil" zaordynował zmianę - do Play i Polsatu 0,72, a do sieci
    łojca - 0,80: <http://www.simplus.pl/images/lista_zmian_twoj_profi
    l.pdf>.

    A z Play do sieci pana R. podobno w ogóle nie można się dodzwonić.

    --
    Grzexs