  • 1. Data: 2009-08-01 02:03:44
    Temat: Bankomaty i ING Bank
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Czy w ING Banku coś się zmieniło w związku z wypłatami z obcych bankomatów?
    Na podstawie własnych doświadczeń wiem, że jak wypłacałam w obcych
    bankomatach (np. PKO BP) to potrącano mi 5 zł. prowizji.

    Wypłaty z obcych bankomatów nie zawsze są płatne
    Istotnym kosztem mogą być również prowizje za wypłaty gotówki z bankomatu,
    jeśli dany bank nie dysponuje szeroka siecią bankomatów bezpłatnych.
    Najmniejsze problemy w tym zakresie mają klienci wspomnianego już BOŚ oraz
    ING Banku Śląskiego i Alior Banku. Mogą bowiem bez prowizji wypłacać
    gotówkę ze wszystkich bankomatów w Polsce. W tym ostatnim także ze
    wszystkich za granicą.

    Cały artykuł tu:
    http://biznes.onet.pl/wizyty-w-bankowym-okienku-moga
    -kosztowac-ponad-700,18629,3025153,1,analizy-detal

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-08-01 07:12:45
    Temat: Re: Bankomaty i ING Bank
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 1 Sie, 04:03, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    > ING Banku Śląskiego i Alior Banku. Mogą bowiem bez prowizji wypłacać
    > gotówkę ze wszystkich bankomatów w Polsce. W tym ostatnim także ze

    Fachowcy napisali prawdę, tyle że nie do końca.

    Posiadając konto w ING masz darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w
    Polsce jeśli posiadasz konto Komfort (15pln/mc) lub VIP (80pln/mc lub
    ponad 200 000pln w ING).

    Posiadacze tańszych kont płacą za wypłatę z obcych bankomatów (Euronet
    1pln, wszystkie inne - 5 pln)

  • 3. Data: 2009-08-01 07:33:25
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    > Posiadacze tańszych kont płacą za wypłatę z obcych bankomatów (Euronet
    > 1pln, wszystkie inne - 5 pln)

    Poprawka, prowizja za wypłatę z obcych bankomatów wynosi 3% minimum 5
    pln (tańsze konta)

  • 4. Data: 2009-08-01 15:39:23
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Tomasz [Bubon] pisze:
    > On 1 Sie, 04:03, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Fachowcy napisali prawdę, tyle że nie do końca.

    Widocznie to byli "fachowcy", nie fachowcy :-(

> [...]
    > ponad 200 000pln w ING).
    >
    > Posiadacze tańszych kont płacą za wypłatę z obcych bankomatów (Euronet

    Dzieki.
    Właśnie mam konto Direct i się zdziwiłam tym co tam przeczytałam.

    Tak btw: jeszcze niedawno pobieranie gotówki z bankomatów Euronet było
    bezpłatne, teraz płatne.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-08-01 20:07:55
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Tak btw: jeszcze niedawno pobieranie gotówki z bankomatów Euronet było
    > bezpłatne, teraz płatne.

    Kilka dni temu Euronet był bezpłatny? Nie pobrało mi prowizji. Natomiast
    obcy bankomat to już niestety 3% min. 5 - o czym boleśnie się przekonałem.
    Oczywiście piszę o Koncie Direct.

  • 6. Data: 2009-08-02 15:30:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    Czy w ING Banku coś się zmieniło w związku z wypłatami z obcych bankomatów?

    A nie łaska blondynko przeczytac TOiP?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl