  • 1. Data: 2007-01-02 18:11:33
    Temat: Bankomaty (nowa sieć eCard)
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    eCard w grudniu uruchomił sieć ATM'ów
    na razie jest skromnie ale podobno ma być wiecej (docoelowo 500 maszyn)

    Mam pytanie do grupowiczów czy ktoś już korzystał z tych maszynek??
    Jakie mają funkcje czy coś wiecej oprócz wypłat gotówki??

    magnat

    p.s. lista lokalizacji ze strony eCard

    Lokalizacja bankomatów eCard S.A.

    1. Warszawa, Al. Krakowska 61 - Real
    2. Warszawa, Królewska 16 &#8211; Saski Crescent
    3. Warszawa, ul. 1 Sierpnia - Novotel
    4. Dąbrowa Górnicza, ul. Katowicka 1 - Real
    5. Gdańsk, ul. Kołobrzeska 32 - Real
    6. Karpacz, ul. Turystyczna 4 - MKL
    7. Kobylnica k/Słupska, ul. Szczecińska 6 - Real
    8. Krynica Górska, ul. Pułaskiego 29, Cechini
    9. Lubin, ul. Jana Pawła II 3 - Real
    10. Lublin, ul. Witolda Chodżki 14 - Real
    11. Mysłowice, ul. Katowicka 75 - Real
    12. Nowy Sącz, ul. Gorzkowska 32 - Real
    13. Olsztyn, ul. gen. Sikorskiego 2 - Real
    14. Opole, ul. Sosnkowskiego 16 - Real
    15. Rzeszów, ul. Wincentego Witosa - Real
    16. Szklarska Poręba, ul. Turystyczna 25a - Szrenica
    17. Ustrzyki Dolne, Laworta - wyciąg narciarski
    18. Zgorzelec, ul. Słowiańska 3 - Real
    19. Rybnik, ul. Kotucza 100 &#8211; Real
    20. Tychy, ul. Bielska 107 &#8211; Real
    21. Legnica, ul. Fabryczna 3 - Real

  • 2. Data: 2007-01-02 18:28:41
    Temat: Re: Bankomaty (nowa sieć eCard)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "magnat" <m...@p...onet.pl> writes:

    > 8. Krynica Górska, ul. Pułaskiego 29, Cechini

    Nie ma takiej miejscowości.

    MJ

  • 3. Data: 2007-01-02 18:38:11
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > 18. Zgorzelec, ul. Słowiańska 3 - Real

    Nie wiem jak inne bankomaty tej sieci, ale ten przedwczoraj był
    "nieczynny"...
    I "lekko" przykurzony... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2007-01-02 18:54:30
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "magnat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam pytanie do grupowiczów czy ktoś już korzystał z tych maszynek??
    > Jakie mają funkcje czy coś wiecej oprócz wypłat gotówki??

    Korzystałem w W-wie na Królewskiej. Na razie tylko wypłata gotówki, ale z
    notatki prasowej wynika, że mają ambitne plany co do innych funkcji.

  • 5. Data: 2007-01-02 19:42:18
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Nie ma takiej miejscowości.
    Reprezentujesz imposybilizm ;-). Nie dość, że jest tam bankomat, to
    jeszcze można dojechać PKSem z Lublina :-P

    http://www.pks.lublin.pl/modules.php?name=Tablice&ki
    er=Odjazdy&op=listkierunki&dwid=7

    Przemek

  • 6. Data: 2007-01-02 21:50:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> writes:

    > Reprezentujesz imposybilizm ;-). Nie dość, że jest tam bankomat, to
    > jeszcze można dojechać PKSem z Lublina :-P

    I mnóstwo noclegów zamówić 8-).

    MJ

  • 7. Data: 2007-01-04 23:25:43
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    > Nie ma takiej miejscowości.

    OK. Jest Krynica Zdroj (od 2001 r., wczesniej po prostu Krynica).
    BTW Czy ktos wie, jaki bankomat zainstalowali w dolnej stacji kolejki
    gondolowej na Jaworzyne Krynicka (ul. Czarny Potok) ?

    Pozdrawiam, Grzegorz

    PS. A w Nowym Domu Zdrojowym od ponad pol roku jest bankomat BZ WBK, o czym
    nie wszystkie serwisy informuja.