  • 1. Data: 2007-07-17 11:25:55
    Temat: Bankomaty w Kanadzie
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Witam,

    Może ktoś będzie mógł mi pomóc - wyjeżdzam na pół roku do Kanady i
    chciałbym stamtąd wypłacać pieniądze z konta w Polsce. W jakim banku
    wyszłoby to najtaniej i jaka karta była najlepsza?

    mic_49

  • 2. Data: 2007-07-17 11:31:48
    Temat: Re: Bankomaty w Kanadzie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "mic49"
    Może ktoś będzie mógł mi pomóc - wyjeżdzam na pół roku do Kanady i
    chciałbym stamtąd wypłacać pieniądze z konta w Polsce. W jakim banku
    wyszłoby to najtaniej i jaka karta była najlepsza?

    DB ma tam darmowe bankomaty Scotia Bank
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/bankoma
    ty

    kliknij na Kanada a zostaniesz przeniesiony do ich lokalizatora
    bankomatów
    i sprawdzisz ile tego mają tam gdzie jedziesz
    A ich kursy w DB są dostepne ze strony www - w Anglii sie sprawdzaly
    najlepiej
    przy porownywaniu z kilkoma innymi
    *** blad ***