  • 1. Data: 2008-07-09 21:19:19
    Temat: Bankomaty w Niemczech
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy w necie znajde jakas liste bankomatow w Niemczech? Chodzi mi o
    bankomaty akceptujace karty MC.

    Szukam w googlu ale zadnej listy nie ma :(

    Chodzi mi o bankomaty w okolicach granicy i przejsc granicznych
    Lubieszn, kolbaskowo.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-07-09 21:34:06
    Temat: Re: Bankomaty w Niemczech
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 9 Jul 2008 14:19:19 -0700 (PDT), Rafal M wrote:

    > Czy w necie znajde jakas liste bankomatow w Niemczech? Chodzi mi o
    > bankomaty akceptujace karty MC.

    http://www.mastercard.com/us/personal/en/cardholders
    ervices/atmlocations/index.html

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-07-10 10:20:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "Rafal M"
> [...]
    > bankomaty akceptujace karty MC.
    >
    > Szukam w googlu ale zadnej listy nie ma :(
    >
    > Chodzi mi o bankomaty w okolicach granicy i przejsc granicznych

    Za kolbaskowem jest bankomat np. w Nadrensee:
    Geldautomat Nadrensee
    Strasse:Dorfstr.Hausnummer:30
    Land:DPLZ:17329Stadt:NadrenseeTeilort:Nadrensee

    lub w Grambow, albo kilka w Penkun
    na stronie http://www.yellowmap.de/YM/Poi/Poi.aspx
    daj haslo Geldautomat i nazwe miesciny Nadrensee
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-07-10 16:23:07
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Lip, 12:20, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > lub w Grambow, albo kilka w Penkun
    > na stroniehttp://www.yellowmap.de/YM/Poi/Poi.aspx
    > daj haslo Geldautomat i nazwe miesciny Nadrensee

    Dzieki :) Fajna wyszukiwarka.

    Jednak bankomat w Locknitz bedzie dla mnie najblizej.
    Przy okazji jakies tansze zakupy zrobie :)

    Nie wiesz czy bankomaty w DE pobieraja ze swojej strony jakas
    prowizje?
    Ile mozna na raz maksymalnie wybrac?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2008-07-11 05:54:48
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Jul 2008 09:23:07 -0700, Rafal M napisał(a):

    > Nie wiesz czy bankomaty w DE pobieraja ze swojej strony jakas prowizje?
    > Ile mozna na raz maksymalnie wybrac?

    Jeżeli będziesz to robił np z konta mBanku to prowizji brak. Ile można
    wybrać to ustalasz w mBanku dla swojej karty np, ale czy bankomaty w .de
    nie mają jakiegoś ogranicznia to tego ci nie powiem.

    Xenocide