  • 1. Data: 2008-12-17 11:31:54
    Temat: Bankonet - błąd logowania
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Od kilku dni, w programie Bankonet przy próbie logowania do mBanku
    otrzymuję komunikat
    "Błąd logowania - podano złą nazwę użytkownika lub złe hasło".
    Czy Wy też otrzymujecie ten błąd?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2008-12-17 11:57:24
    Temat: Re: Bankonet - błąd logowania
    Od: j...@g...com

    Czesc Krzysztof,

    moze aktualizacja pomoze?

    mBank - aktualizacja do pobrania
    Data: 15-12-2008

    W związku ze zmianą systemu mBanku, prosimy o zaktualizowanie
    programu. Aktualizacja dostępna w dziale "do pobrania"

    Zrodlo: http://www.bankonet.pl/?ids=5&akcja=1&ida=537

    Pozdrawiam
    Joomla

  • 3. Data: 2008-12-17 12:22:37
    Od: ketiv <k...@o...pl>

    Data: 15-12-2008

  • 4. Data: 2008-12-17 12:46:26
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 03:57:24 -0800 (PST),
    j...@g...com napisał(a):

    > moze aktualizacja pomoze?

    Po tym, jak ktoś zgłaszał, że Bankonet w ogóle przestał mu działać po
    aktualizacji, to wolałem najpierw spytać na grupie :)

    Dzięki!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2008-12-17 12:55:53
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    j...@g...com napisał(a):

    > W związku ze zmianą systemu mBanku, prosimy o zaktualizowanie
    > programu.

    Aktualizacja faktycznie rozwiązała problem, ale nie rozumiem, dlaczego
    jeśli korzystam z automatycznej aktualizacji zainstalowanej w programie,
    to wg niej ostatnia wersja jest ze stycznia 2007?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof