  • 1. Data: 2009-12-17 07:40:58
    Temat: Baobab Resources: czy bywa tu jakas kurwa co robi dla KGHM?
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://www.baobabresources.com/

    KGHM to jedyna w Polsce duza Co ktora moze sobie pozwolic na ekspansje w
    Afryce.
    Jesli jest tutaj jakies indywiduum na tej grupie co ma dostep do
    kierownictwa tej spolki
    to warto jest podetknac najnowsze dane z mojej kopalni w Mozambiku.
    Wlasnie dzis rano podano wyniki testow w regionie Tete: wielkie poklady
    bogatej
    rudy zelaza(magnetytu) ale rowniez Vanadium i Titanium- ten ostatni
    kluczowy dla
    produkcji zegarkow, lodzi podwodnych i samolotow nowoczesnych lekkiej
    konstrukcji.
    Akcje spadly do 5.5 pena, ponizej 6p gdzie weszli londynscy zydzi.
    Jesli brac- to teraz. Ja tam mam cos ok 0.5 promilla, zostalem rozwodniony.

    fatso

  • 2. Data: 2009-12-17 07:49:40
    Od: Wojo <wbijok@[usunto]wp.pl>

    > KGHM to jedyna w Polsce duza Co ktora moze sobie pozwolic na ekspansje w
    > Afryce.

    po co KGHMowi ruda żelaza? To nie jest ich działka.

    Wojo

  • 3. Data: 2009-12-17 08:57:50
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > po co KGHMowi ruda żelaza? To nie jest ich działka.

    Ruda zelaza to dzialka STP, ale to zbyt mala firma zeby inwestowac kopalnie,
    ktora nie wiadomo kiedy da zysk

    Leszek

  • 4. Data: 2009-12-17 10:27:58
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 17-12-2009 08:40, fatso pisze:
    > http://www.baobabresources.com/
    >
    > KGHM to jedyna w Polsce duza Co ktora moze sobie pozwolic na ekspansje w
    > Afryce.

    Próbowała i dostała po zadzie. Problemem nie jest wydobycie rudy.
    Problemem jest jej transport.

  • 5. Data: 2009-12-17 10:38:52
    Od: fatso <f...@n...com>

    Agaton wrote:

    > Próbowała i dostała po zadzie. Problemem nie jest wydobycie rudy.
    > Problemem jest jej transport.

    Transport nie jest problemem. Niedaleko jest port Beira, koleje sie
    odbudowuje i generalnie tam
    teraz dobry klimat dla byznesu. Murzynom znudzilo sie wzajemne mordownie
    w wojnie domowej,
    przypomnieli sobie ze pod Portugalia bylo im lepiej. Tylko patrzec a
    wejda tam Chinczycy.
    Pomyslalem sobie, ze Polska tez by mogla tam zarobic.