  • 1. Data: 2009-10-08 06:55:23
    Temat: Baobab rosnie w Mozambiku- czy zaglada tu ktos z dyrekcji KGHM?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Pisalem juz wyzej o Baobab Resources- mam tam bodajze cwierc procenta
    udzialu, duzo.
    Mozna go obserwowac lub nawet kupic na LSE:BAO albo na PLUS: BAO.GB
    Dlugotermonowcom przyniesie dziesieciokrotny zwrot z kapitalu. Ja do
    nich nie naleze,
    ja jestem graczem. Ale warto by sie taki np KGHM zainteresowal nim wejda
    tam Chinczycy.
    Vanadium, Titanium do wziecia plus, oczywiscie, potezne zloza bogatych
    rud zelaza.
    Zalaczam czesc dzisiejszego oswiadczenia do LSE:

    fatso

    *Positive Scoping Study Results (Baobab)*

    TIDMBAO

    RNS Number : 4446A
    Baobab Resources PLC

    ?

    POSITIVE SCOPING STUDY RESULTS

    Baobab Resources Plc. ("Baobab" or the "Company") is an iron ore, base and
    precious metals explorer with a portfolio of exploration projects in Mozambique.
    Further to the Company's recent announcement on 24 September 2009 declaring a
    47.7Mt maiden Inferred Resource at Chitongue Grande and its AIM announcement on
    29 September 2009 regarding the 400 - 700Mt exploration target potential for the
    greater Massamba Group area, Baobab is pleased to announce the outcomes of a
    scoping study undertaken for its Tete magnetite (iron / vanadium) and ilmenite
    (titanium) project (the "Project"). The study was conceptual in nature, based on
    limited information, and the results should be treated as such.

    HIGHLIGHTS

    * Independent conceptual mineral process analysis and financial <#> modelling of
    the
    Project completed by Coffey Mining Pty Ltd ("Coffey") with key conclusions as
    follows: - Financial modelling points toward positive project economics in the
    production
    of multiple commodities from a notional mineralised tonnage of 300Mt. - Mineral
    process analysis indicates that high quality magnetite (iron /
    vanadium) and ilmenite (titanium) concentrates may be produced. - Review of 2008
    metallurgical data indicates that overall mass recoveries may
    be significantly improved through the blending of feed stocks. - Analysis has
    identified key sensitivities to be addressed to meet maximum
    project upside. - The studies endorse, and help clarify, exploration and
    metallurgical work
    programmes. - The Project's strategic location with respect to critical
    infrastructure and
    complementary resources presents excellent opportunities to upgrade products on
    site (roasting / smelting / etc). - On the basis of the study Coffey has
    recommended that continued Project
    development work is undertaken.

  • 2. Data: 2009-10-08 07:03:56
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jesli ktos chcial kupic na podstawie powyzszego raportu to za pozno.
    Trzeba bylo kupowac po moim pierwszym donosie.
    Baobab otworzyl sie wlasnie na obu rynkach, 30-40% wyzej.

  • 3. Data: 2009-10-08 13:29:19
    Od: przemoN <p...@g...com>

    fatso pisze:
    > Jesli ktos chcial kupic na podstawie powyzszego raportu to za pozno.
    > Trzeba bylo kupowac po moim pierwszym donosie.
    > Baobab otworzyl sie wlasnie na obu rynkach, 30-40% wyzej.

    chciałem kupić garść, ale z PL LSE to chyba tylko z IDM, a ich unikam
    jak ognia
    może jakaś alternatywa?

    przemon

  • 4. Data: 2009-10-08 13:43:05
    Od: fatso <f...@n...com>

    przemoN wrote:

    > chciałem kupić garść, ale z PL LSE to chyba tylko z IDM, a ich unikam
    > jak ognia
    > może jakaś alternatywa?
    >
    > przemon

    kup na rynku Plus: dzis akcje perwersyjnie spadaja, mozesz teraz kupic
    za ok 12p/1 akcja
    Oczekiwane jest wiecej ogloszen dla gieldy w pazdzierniku.
    A jak tam wejda Chinczycy czy tez Rio Tinto Zinc- to fru fru!
    powodzenia(mam tam cwierc procenta spolki)

    fatso

  • 5. Data: 2009-10-08 13:45:36
    Od: fatso <f...@n...com>

    przemoN wrote:

    > chciałem kupić garść, ale z PL LSE to chyba tylko z IDM, a ich unikam
    > jak ognia
    > może jakaś alternatywa?
    >
    > przemon

    a tak nawiasem mowiac: czy znasz w Polsce spolki gdzie mozliwe jest
    dziesieciokrotne
    pomnozenie kaoitalu czy tez chociazby 3x jak jak to udowodnilem wyzej( w
    przeciagu paru tygodni?)

  • 6. Data: 2009-10-08 13:59:25
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > a tak nawiasem mowiac: czy znasz w Polsce spolki gdzie mozliwe jest
    > dziesieciokrotne
    > pomnozenie kaoitalu czy tez chociazby 3x jak jak to udowodnilem wyzej( w
    > przeciagu paru tygodni?)

    Immoeast w dołku bessy był poniżej 1 pln, a teraz chodzi po 16-17 pln.

  • 7. Data: 2009-10-08 14:19:38
    Od: przemoN <p...@g...com>

    fatso pisze:

> [...]
    > A jak tam wejda Chinczycy czy tez Rio Tinto Zinc- to fru fru!
    > powodzenia(mam tam cwierc procenta spolki)

    szybko tam konta też się nie otworzy, parę dni na pewno zejdzie - spróbuję
    przemoN

  • 8. Data: 2009-10-08 14:26:25
    Od: przemoN <p...@g...com>

    fatso pisze:

    > a tak nawiasem mowiac: czy znasz w Polsce spolki gdzie mozliwe jest
    > dziesieciokrotne
    > pomnozenie kaoitalu czy tez chociazby 3x jak jak to udowodnilem wyzej( w
    > przeciagu paru tygodni?)

    nie znam, ale na L to od dawna złoto, reszta to waluty (dolar, jen)
    powoli, do przodu
    od przyszłego tygodnia planuję delikatnie w GPW (mam kilka typów),
    reszta wyjdzie w praniu
    pozdrawiam

    przemoN

  • 9. Data: 2009-10-08 14:27:12
    Od: przemoN <p...@g...com>

    Fidelio pisze:

    > Immoeast w dołku bessy był poniżej 1 pln, a teraz chodzi po 16-17 pln.
    był

  • 10. Data: 2009-10-08 15:35:24
    Od: p...@p...onet.pl

    > kup na rynku Plus

    Czy mozesz wyjasnic Fatso co to znaczy "na rynku Plus" ?
    pozdrawiam
    Przemek