  • 1. Data: 2011-03-10 13:06:40
    Temat: Będzie debata J.Rostowski - L.Balcerowicz !!!
    Od: "XXL" <d...@g...pl>

    Jednak dojdzie do debaty dwóch ekspertów i bardzo dobrze !!!
    Może to być najciekawsza rozmowa na tematy gospodarki i finansów publicznych
    od wielu lat.
    Nie demagogia i populizm polityków tylko rzeczowe argumenty i kontrargumenty
    profesorów ekonomii oraz ministrów finansów (byłego i aktualnego).
    Zatem, poczekajmy.

    p.s. Do kolegów, którzy na sąsiednim wątku zacietrzewili się w swoich opiniach
    i zaciekle udowadniają swoje racje, apeluję: wstrzymajmy się z opiniami na
    temat OFE, ZUS i reform dotyczących naprawie finansów publicznych.
    Wysłuchajmy najpierw co w debacie powiedzą nam eksperci, może wszyscy lepiej
    zrozumiemy tą trudną i skomplikowaną tematykę.

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tusk-ludzie-maja-praw
    o-zrozumiec-o-czym-mowimy,1,4206891,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2011-03-10 15:50:34
    Temat: Re: Będzie debata J.Rostowski - L.Balcerowicz !!!
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-10 14:06, XXL pisze:
> [...]
    > Wysłuchajmy najpierw co w debacie powiedzą nam eksperci, może wszyscy lepiej
    > zrozumiemy tą trudną i skomplikowaną tematykę.

    Co powiedza expierdzi to troche starsi od ciebie juz doskonale wiedza.

    Prawde mowiac ani jednemu ani drugiemu nie dalbym prowadzic nawet
    straganu z pietruszka na bazarze.

  • 3. Data: 2011-03-10 15:58:45
    Od: a...@v...pl

    > Co powiedza expierdzi to troche starsi od ciebie juz doskonale wiedza.

    > Prawde mowiac ani jednemu ani drugiemu nie dalbym prowadzic nawet

    > straganu z pietruszka na bazarze.

    Wreszcie ktoś mądrze pisze. reforma emerytalna, była jedną z najprostszych i bez
    problemu mogła być skuteczna, no ale jak ta ekipa się za nią wzięła, to musiało
    wyjść jak zresztą wszystko. Teraz debatowanie to plucie w oczy narodowi.

  • 4. Data: 2011-03-10 19:21:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > musiało
    > wyjść jak zresztą wszystko. Teraz debatowanie to plucie w oczy narodowi.

    Się kuźwa Balcerek kreuje na gównego rządowego krytyka, podczas gdy wszyscy
    wiedzą, że to jedna i ta sama banda oszustów, która dziesięć lat temu
    podpisywała ustawy .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-03-10 19:26:49
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 20:21:17 +0100, Endriu napisał(a):

    > Się kuźwa Balcerek kreuje na gównego rządowego krytyka, podczas gdy wszyscy
    > wiedzą, że to jedna i ta sama banda oszustów, która dziesięć lat temu
    > podpisywała ustawy .....

    No wybory idą więc się pojawiają stare twarze. Już czekam z utęsknieniem na
    Korwina ;)

  • 6. Data: 2011-03-10 19:36:27
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kolego, ty lepiej idź nosić worki z kartoflami, bo do tego się nadajesz.
    Nie zaśmiecaj forum jak nie masz nic sensownego do powiedzenia.

  • 7. Data: 2011-03-10 19:54:18
    Temat: O realnej (bez)wartości progu 55% PKB
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "XXL" <d...@g...pl> pisze:
> [...]
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tusk-ludzie-maja-praw
    o-zrozumiec-o-czym-mowimy,1,4206891,wiadomosc.html

    A opinia co do OFE/ZUS jest prosta: stoparadzesiąt miliardów dla tego
    rządu "na koszt przyszłych rządów" bez zaliczania do wyliczania
    przekroczenia progu 55% za wachty rządu Tuska (PO). A nazywania
    "wielkiej twórczej księgowości" reformami to traktowanie słuchacza
    jak idioty.

    Progi zadłużenia 55% PKB i 60% PKB to *WIELKIE GÓWNO* jak ich omijanie
    twórczą księgowością mam być niby "tym co się robić powinno".

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    I garderoba duszy ma swoje żurnale.

  • 8. Data: 2011-03-10 21:06:46
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Nie wiem czy to już było czy nie

    http://mojaemerytura.pb.pl/2361934,61765,rowne-emery
    tury-od-panstwa-dla-wszystkich

  • 9. Data: 2011-03-11 04:59:59
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-10 20:36, XXL pisze:
    > Kolego, ty lepiej idź nosić worki z kartoflami, bo do tego się nadajesz.
    > Nie zaśmiecaj forum jak nie masz nic sensownego do powiedzenia.

    Wedlug ciebie Balcerek jest expertem ?
    Przeciez on rozjebal gospodarke i wyprzedal dobrze funkcjonujace panstwo.
    To samo co zrobili z argentyna.

  • 10. Data: 2011-03-11 06:40:24
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Aha" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Wedlug ciebie Balcerek jest expertem ?
    > Przeciez on rozjebal gospodarke i wyprzedal dobrze funkcjonujace panstwo.
    > To samo co zrobili z argentyna.

    Nie skomentuje, czy Balcerowicz zrobił co piszesz, ale żeby to zrobić na
    podobną skalę - trzeba być ekspertem:)