  • 1. Data: 2005-05-27 01:01:58
    Temat: Betandwin
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Jakiś czas temu poruszony był temat obciążania karty Inteligo VE w
    serwisie BAW. Otóż wczoraj wieczorem udało mi się to bez żadnego
    problemu i teraz radośnie tracę to com tam wrzucił z Inteligo ;-) Poza
    tym kilka dni temu również z konta Inteligo (cholera - ale debet
    przywiązuje do konta ;-() przelałem środki za pośrednictwem
    Moneybookers, co jest nawet bardziej opłacalne dla kwot powyżej 50 (a
    BAW przyjmuje transakcje kartowe od 60 PLN) ponieważ BAW nie pobiera
    opłaty za przelew z Moneybookers, więc jedynym kosztem jest opłata za
    przelew z konta. Jedyną różnicą jest więc czas dotarcia tych środków do
    bookiego (mb - 2 dni robocze, karta - natychmiast). Sądzę więc że
    problemem w płatności kartą w BAW mogły być np. polskie znaki w danych
    osobowych, albo niezgodność właściciela karty i osoby zarejestrowanej w
    serwisie lub np. adresu. W każdym razie da się :) Pozdrawiam.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 2. Data: 2005-05-27 15:38:51
    Temat: Re: Betandwin
    Od: "Zdzislaw Dyrma" <b...@a...pl>

    Użytkownik "mlody_book" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jakiś czas temu poruszony był temat obciążania karty Inteligo VE w
    <cut>

    A takie pytanie nieco OT. Czy pieniadze wplacone do BAW poprzez Moneybookers
    moge wyplacac na swoje konto bankowe (podejrzewam ze musialbym nimi chociaz
    obrocic pare razy)? Kiedys (chyba w Sportbeting-u) widzialem ze bylo to
    niemozliwe.

    pozdrawiam

    dyrma

  • 3. Data: 2005-05-27 16:06:30
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Zdzislaw Dyrma" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chociaz
    > obrocic pare razy)? Kiedys (chyba w Sportbeting-u) widzialem ze bylo to

    w sportingbet nalezy zawrzec jakikolwiek zakald przed wyplata na konto
    bankowe. inaczej wysylaja wyplate poczta czekiem.

    w baw sam nie wiem.. raczej nie powinni robic problemow, na podobnej
    zasadzie. pamietaj ze w baw tylko jedna wyplata w miesiacu jest
    bezprowizyjna.

    zlotawy

  • 4. Data: 2005-05-28 17:29:19
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Zdzislaw Dyrma napisał(a):
> [...]
    > obrocic pare razy)? Kiedys (chyba w Sportbeting-u) widzialem ze bylo to

    Zasadniczo w BAW jestem 'świeży', ale takich ograniczeń nie widzę.
    Podejrzewam, że to ograniczenie dotyczy jedynie sytuacji wykorzystania
    darmowego bonusu (np. 10 EUR za polecenie, albo rozsyłanego niegdyś przez
    BAW darmowego kuponu na 5 EUR), natomiast swoimi środkami można dowolnie
    dysponować. Przy czym tylko jedna wypłata w miesiącu jest bezprowizyjna,
    a minimalna kwota przelewu na kartę to 120 PLN.