  • 1. Data: 2002-09-24 12:48:27
    Temat: Bezpieczeństwo transakcji przez internet
    Od: "Mirosław" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Korzystam z konta z internetowym dostępem i zastanawiam się jak
    postępować gdy chcę operować kontem z różnych komputerów.
    Np w domu (wszystko jest OK), ale w pracy czy czasami u znajomych (jak
    wyjeżdzam z domu lub nie mam internetu w domu).
    Co należy poustawiać w przeglądarkach internetowych aby nie było zbytniej
    możliwości podejżenia haseł.
    Zakładam uczciwość znajomych (w pracy do kompa mają dostęp jeszcze dwie
    osoby) oraz stosunkowy brak znajomości w podglądaniu operacji - no i
    oczywiścię zasadę ograniczonego zaufania.

    --
    Mirosław P.
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2002-09-25 15:06:35
    Temat: Re: Bezpieczeństwo transakcji przez internet
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirosław" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyjeżdzam z domu lub nie mam internetu w domu).
    > Co należy poustawiać w przeglądarkach internetowych aby nie było zbytniej

    W IE: Narzędzia, Opcje, Zabezpieczenia: średni, prywatność: średnio-wysoki,
    Zawartość: Autouzupełnianie: wyłączasz wszystko.
    A i tak najprostszy trojan przechwyci cały tekst z klawiatury. Konieczne są
    hasła jednorazowe.
    pozdrawiam
    --
    (0> Tomasz Nowak