  • 1. Data: 2005-06-15 11:17:49
    Temat: BidPay
    Od: "miras" <m...@o...pl>

    Mam pytanie odnośnie płatności za aukcje internetowe poprzez serwis
    BidPay.com Interesuje mnie mianowicie czy przy rejestracji konta
    sprzedającego można wybrać jakąś inną walutę oprócz US$. .

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-15 11:56:35
    Temat: Re: BidPay
    Od: Miernik <m...@f...org>

    miras <m...@o...pl> wrote:
    > Mam pytanie odno?nie p?atno?ci za aukcje internetowe poprzez serwis
    > BidPay.com Interesuje mnie mianowicie czy przy rejestracji konta
    > sprzedaj?cego mo?na wybraae jak?? inn? walut? oprócz US$. .

    Nie wiem, ale podczepię się pod pytanie i zapytam gdzie można
    sprzedać przekaz Money Order z Bidpay'a tak by otrzyamć gotówkę
    natychmiast, i nie musieć mieć konta w tym banku ani nic?

    Ewentualnie w Belgii.

    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en