  • 1. Data: 2003-05-28 21:41:20
    Temat: BidPay.com - ile to trwa
    Od: "Marlboro" <m...@e...it.pl>

    Hejka,

    Zapłaciłem za pośrednictwem tego serwisu za aukcję na e-bay'u. Coś koło 2
    tygodni temu. I nic... w statusie ciągle widnieje "mailed to seller",
    sprzedawca kasy nie dostał, moje konto już obciążone, ja nie mam przedmiotu
    licytacji - co jest w sumie dla mnie najważniejsze...

    Proszę o sugestie i opinie... czy już wszczynać jakiś dym czy to tak ma
    być...

    --
    Pozdro...
    Marlboro

  • 2. Data: 2003-05-29 16:20:54
    Temat: Re: BidPay.com - ile to trwa
    Od: Andrzej Bagiński <a...@c...idk.com.pl>

    Marlboro <m...@e...it.pl> wrote:
    > Hejka,
    >
    > Zap?aci?em za po?rednictwem tego serwisu za aukcj? na e-bay'u. Co? ko?o 2
    > tygodni temu. I nic... w statusie ci?gle widnieje "mailed to seller",
    > sprzedawca kasy nie dosta?, moje konto ju? obci??one, ja nie mam przedmiotu
    > licytacji - co jest w sumie dla mnie najwa?niejsze...
    >
    > Prosz? o sugestie i opinie... czy ju? wszczyna? jaki? dym czy to tak ma
    > by?...

    BidPay zaleca wg FAQ na stronie http://www.bidpay.com/faq.asp#27 zeby po
    10 dniach po wyslaniu i nie otrzymaniu pieniedzy przez sprzedawce nabywca
    zasugerowal sprzedawcy kontakt z BidPay przez
    http://www.bidpay.com/contact.asp .

    Na szczescie jeszcze nigdy nie musialem z tej metody korzystac wiec nie wiem
    co sie dzieje dalej.

    Andrzej
    --
    IDK S.C. | e-mail: A...@i...com.pl
    ----------------------|-----------------------------

  • 3. Data: 2003-05-30 07:12:36
    Od: "Dentarg" <d...@N...gazeta.pl>

    Marlboro <m...@e...it.pl> napisał(a):

> [...]
    > sprzedawca kasy nie dostał, moje konto już obciążone, ja nie mam przedmiotu
    > licytacji - co jest w sumie dla mnie najważniejsze...
    Korzystałem trochę z tego, chyba nigdy dłużej niz 10 dni nie zajeło.
    Mailed to seller to ostatni status transakcji jaki może być. IMHO seller robi
    Cię w konia, albo nie udało im sie dostarczyc do niego kasy (może błąd w
    adresie ??).
    > Proszę o sugestie i opinie... czy już wszczynać jakiś dym czy to tak ma
    > być...
    AFAIK można tam najzwyczajniej w świecie reklamować transakcję,
    prawodpodobnie sprawdzają wtedy czy kasa dotarła. Jak na razie płaciłem tam
    za 10 aukcji i nigdy nie było problemów. Czasem kasa była u odbiorcy po 4
    dniach !!

    pzdr,
    Dentarg