  • 1. Data: 2009-08-05 18:25:00
    Temat: Bilans
    Od: " jarekz35" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Po ciężkiej walce z WIG20 trwającej 1,5 miesiąca (dwa kontrakty)
    wyszedłem na ZERO.(największy zysk +108pkt; największa strata -151pkt.
    Czy ktoś jeszcze jest w podobnej sytuacji?
    A wydaje się to takie proste: STAĆ PO WŁAŚCIWEJ STRONIE RYNKU i już...

  • 2. Data: 2009-08-05 18:49:18
    Temat: Re: Bilans
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 5 Sie, 20:25, " jarekz35" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > Czy ktoś jeszcze jest w podobnej sytuacji?
    > A wydaje się to takie proste: STAĆ PO WŁAŚCIWEJ STRONIE RYNKU i już...

    Jeżeli dobrze rozumiem to 1,5 miesiąca to całe doświadczenie
    kontraktowe?
    Jak tak, to wynik według mnie jest bardzo dobry :)

  • 3. Data: 2009-08-05 18:56:52
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    jarekz35 wrote:

> [...]
    > Czy ktoś jeszcze jest w podobnej sytuacji?
    > A wydaje się to takie proste: STAĆ PO WŁAŚCIWEJ STRONIE RYNKU i już...

    Gratuluje. Ja po 1,5 m-ca miałem stratę. Wielka przyszłość przed Tobą. Już
    wiesz, że nie jesteś w 80%, którzy tracą. Teraz postaraj się ograniczyć
    trochę straty, a zyski same się znajdą.

  • 4. Data: 2009-08-05 19:14:12
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik " jarekz35" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś jeszcze jest w podobnej sytuacji?
    > A wydaje się to takie proste: STAĆ PO WŁAŚCIWEJ STRONIE RYNKU i już...

    Jeśli stosowałeś AT to niemożliwe, AT służy do zarabiania (wyłącznie).
    Przynajmniej takie tezy się tu propaguje, także zasiałeś herezję bracie, bój
    się ;-)

  • 5. Data: 2009-08-05 19:51:49
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Mógłbyś rozwinąć trochę temat...

  • 6. Data: 2009-08-05 20:26:01
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    > Gratuluje. Ja po 1,5 m-ca miałem stratę. Wielka przyszłość przed Tobą. Już
    > wiesz, że nie jesteś w 80%, którzy tracą.

    Twoj post zabrzmial bardzo optymistycznie, zbyt optymistycznie jak dla 1,5
    miesięcznego bobasa:). Ten wynik jest dzielem przypadku, a kolejne miesiace
    prawdopodobnie zamienią brak zysku w strate. Z gratulacjami zaczekajmy jak
    cały rok zakonczy na plusie, a nie na zero.

  • 7. Data: 2009-08-05 20:43:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    DeJotTe wrote:

> [...]
    > miesiace prawdopodobnie zamienią brak zysku w strate. Z gratulacjami
    > zaczekajmy jak cały rok zakonczy na plusie, a nie na zero.

    Mnie dojście do momentu, gdy zacząłem systematycznie zarabiać na kontraktach
    zajęło 5 lat. Dziennie pracowałem 8-10 godzin. Takie regularne studia. Ale
    ja tempak jestem. Tobie pójdzie szybciej. Handlowanie kontraktami to takie
    samo zajęcie jak robienie butów czy chleba bądź dłubanie komuś w zębach.
    Żeby na tym zarabiać trzeba się tego nauczyć. Na a potem, jak to w życiu, są
    dobrzy dentyści i beznadziejni. Ale nawet ci beznadziejni jakoś łączą koniec
    z końcem.

  • 8. Data: 2009-08-05 21:13:46
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mógłbyś rozwinąć trochę temat...

    Panie, to była PROWOKACJA! ;)
    Dombrek

    PS Biorąc pod uwagę temat wątku "Bilans", raczej z AT mi się to nie
    skojarzyło.

  • 9. Data: 2009-08-05 21:21:31
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy ktoś jeszcze jest w podobnej sytuacji?
    > A wydaje się to takie proste: STAĆ PO WŁAŚCIWEJ STRONIE RYNKU i już...

    To cieniutko........
    jak dla mnie dlaczego tak długo trzymasz sie stratnej pozycji ?
    dla mnie 100pkt to maks.

    pzdr
    Dars

  • 10. Data: 2009-08-05 21:23:05
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > Panie, to była PROWOKACJA! ;)
    > Dombrek
    >
    > PS Biorąc pod uwagę temat wątku "Bilans", raczej z AT mi się to nie

    Nie, to było nawiązanie do dyskusji z wątku pt. "Dalej na północ".