eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBiuletyn ING z dnia 2002-06-25
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2002-06-25 12:41:11
    Temat: Biuletyn ING z dnia 2002-06-25
    Od: b...@i...pl (ING Biuletyn)

    Witamy serdecznie Czytelników Biuletynu ING.

    Jesteś zapisany do sekcji: Oferta, Pożyczki i kredyty, Twoje finanse, Inwestycje i
    oszczędności, Rachunki i karty

    ------

    Sekcje wiadomości: Twoje potrzeby, Twoje finanse, Rachunki i karty, Wakacje
    Tytuł: Zaproszenie na czat
    Streszczenie:
    Dlaczego banki wycofują czeki? Zapis czatu z Bohdanem Mierzwińskim w
    Wirtualnej Polsce.
    http://www.ing.pl/u235/navi/36/template/news,View.wm
    /message/12492/ed/1/style/cleanAktualnosci/nazwa/Akt
    ualnosci

    ------


    Aby zaktualizować swój profil lub zrezygnować z subskrypcji biuletynu,
    zmień ustawienia na stronie
    http://www.ing.pl/u235/navi/171/template/news,ingBul
    letin.wm/style/cleanAktualnosci

    W przypadku jakichkolwiek uwag lub sugestii napisz na mailto:i...@i...pl


  • 2. Data: 2002-06-29 10:27:14
    Temat: Re: Biuletyn ING z dnia 2002-06-25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 25 Jun 02 12:41:11 GMT, b...@i...pl (ING Biuletyn) wrote:
    >
    >Sekcje wiadomości: Twoje potrzeby, Twoje finanse, Rachunki i karty, Wakacje
    >Tytuł: Zaproszenie na czat
    >Streszczenie:
    >Dlaczego banki wycofują czeki? Zapis czatu z Bohdanem Mierzwińskim w
    >Wirtualnej Polsce.
    >http://www.ing.pl/u235/navi/36/template/news,View.w
    m/message/12492/ed/1/style/cleanAktualnosci/nazwa/Ak
    tualnosci
    >
    nawet ciekawy ten spam tym razem :-)
    "
    - ING odrzuca to co przestarzałe - czeki, a kiedy w końcu klienci Pana
    banku doczekają się karty z chipem
    (elektronicznej portmonetki)?
    -To ciekawe pytanie. Ale trzeba pamiętać, że inwestycja w karty
    mikroprocesorowe to jest wiele milionów złotych. Obecnie dzięki
    zabezpieczeniu transakcji kartami Maestro kodem PIN skala oszustw jest
    relatywnie niewielka i nie uzasadnia tak ogromnych inwestycji.
    Podobnie zachowuje się rynek amerykański.

    Ciekawe czy mowiac "relatywnie niewielka skala oszustw" dyrektor mial
    na mysli to, ze dzieki zastosowaniu PINu klient nie ma szans na
    reklamacje, dzieki czemu ilosc poytywnie rozpatrznych przez bank
    reklamacji maleje :-)))

    PS, a obok zapisu czata na wp reklama Nordei :D
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1