  • 1. Data: 2009-05-18 08:33:52
    Temat: Blad w transakcji a zablokowane srodki
    Od: "Darek" <g...@p...onet.pl>

    Czesc,

    wczoraj ok 23-24 bookowalem nocleg na travelodge.co.uk

    Była opcja visa electron, wiec zaplacilem karta z do eKonta z mBanku,
    (mam wlaczone platnosci internetowe). DOstalem komunikat o blednych danych,
    wiec 2 razy ponowilem probe jeszcze. Dalej to samo.
    Wchodze na bankowosc elektroniczna, a tam 3 x 1000zł zblokowane.

    O co chodzi?

    Pomoc mBanku mnie zbywa reklamacja po 21 dniach.

    Co zrobic?

    pozdrawiam,
    Darek

  • 2. Data: 2009-05-18 08:40:32
    Temat: Re: Blad w transakcji a zablokowane srodki
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co zrobic?

    W praktyce nic nie zrobisz.

    Przy odrobinie szczęścia te blokady znikną w ciągu kilku dni. Przy braku
    szczęścia po 2 tygodniach. Przy pechu rozliczą się transakcje i wtedy
    dopiero będzie mieć sens reklamacja w banku.

  • 3. Data: 2009-05-18 08:41:26
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 18 Maj, 10:33, "Darek" <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Co zrobic?

    Korzystac z karty kredytowej na przyszlowsc.

  • 4. Data: 2009-05-18 10:10:52
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 18-maj-09 10:41:26, k...@w...pl napisawszy:

    > Korzystac z karty kredytowej na przyszlosc.

    A jeszcze lepiej korzystać z takiego serwisu który nie pobiera opłaty
    od razu, tylko gość uiszcza ją w hotelu na miejscu. Coś jak w
    booking.com. Co prawda jest tam tzw. preautoryzacja ale tylko na
    wypadek gdyby gość ani nie odwołał rezerwacji ani nie przyjechał i
    można mu wtedy ściągnąć należność np. za jeden nocleg.

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 5. Data: 2009-05-18 12:29:01
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > wczoraj ok 23-24 bookowalem nocleg na travelodge.co.uk
    > Była opcja visa electron, wiec zaplacilem karta z do eKonta z mBanku,
    > (mam wlaczone platnosci internetowe).

    Przedstawiamy jak kartę kredytową, szczególnie w sklepach uk, gdzie za
    electrony często gęsto przyjmują tylko ichniejsze 'wynalazki'.

    > DOstalem komunikat o blednych danych,

    To by się zgadzało, jeśli ze electrona wzieli taki ichniejszy 'wynalazek'

    > wiec 2 razy ponowilem probe jeszcze. Dalej to samo.
    > Wchodze na bankowosc elektroniczna, a tam 3 x 1000zł zblokowane.
    > O co chodzi?

    Trzy zapytania czy wystarczy i trzy prośby o blokadę na poczet później
    rozliczanych transakcji. Nie ma się czego czepiać. Wzorowe zachowanie
    mBanku.

    > Pomoc mBanku mnie zbywa reklamacja po 21 dniach.
    > Co zrobic?

    Przynajmniej na dwa tygodnie usiąść i czekać, ale kto wie czy sklep nie
    odblokuje wcześniej. Mbankowi nic do tego przed zdjęcem blokady z lub bez
    przedstawienia rozliczenia transakcji w ciągu 14 dni. Sam może wkroczyć po
    tym terminie i zawsze zdejmuje blokadę, jeśli do tego czasu nie zdjął jej
    sklep.
    Na przyszłość przedstawiaj debetowe tak jakby były kredytowymi.

  • 6. Data: 2009-05-18 20:32:35
    Od: "Darek" <g...@p...onet.pl>

    Dzieki Ci wielkie! Bardzo konstruktywna odpowiedź!

    Czyli nie mam sie co obawiać, że mi rozliczą tą transakcję?

    Chyba sobie sprawię wypukłą KK żeby mieć spokoj.

    Pozdrawiam,
    Darek