  • 1. Data: 2012-10-30 16:18:07
    Temat: Bledna weryfikacja telefoniczna w Syncu
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Dzwonila dzis do mnie Pani z synca z odpowiedzia na moja reklamacje i
    niestety mimo ze kilka razy juz podawalem swoje dane Dzis weryfikacja moich
    danych zostala odrzucona i nie dowiedzialem sie o wyniku reklamacji
    jaka jest dalsza procedura Czy bank spelnil swoj obowiazek i nic mi juz nie
    przekaze czy ewentualnie beda jeszce jakies proby nawiazania kontaktu badz
    odpowiedz na maila lub po przez system online

  • 2. Data: 2012-10-30 16:28:36
    Temat: Re: Bledna weryfikacja telefoniczna w Syncu
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

> [...]
    > nie przekaze czy ewentualnie beda jeszce jakies proby nawiazania kontaktu
    > badz odpowiedz na maila lub po przez system online

    Ja miałem dzisiaj to samo. Musisz sprawdzić swoje dane w systemie i się
    zweryfikować prawidłowo to Ci powiedzą wszystko. Oni nie kumają, że adres do
    korespondencji to jest tak na prawdę Twój adres zamieszkania-to był mój
    błąd. Zadzwoniłem podałem "prawidłowo" i mi wszystko powiedzieli.
    Jeszcze długa droga przed nimi zanim będą na prawdę ok.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 3. Data: 2012-11-01 18:56:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kowtow" 508fefa7$0$26683$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    przekaze czy ewentualnie beda jeszce jakies proby
    > nawiazania kontaktu badz odpowiedz na maila lub po przez system online

    Ponoć SyneC wychował się w wielkim stresie i czasami (bojąc się gniewu
    potężnego i despotycznego Ojca) uznaje za słuszne te informacje, które
    są uważane za słuszne przez Ojca... Bywa, że bezwzględny Ojciec domaga
    się korygowania informacji przekazanych SynCowi. Gdy ja wpłacałem Ojcu
    szmal w marmurze, bankierka (taka zwyczajna, z krwi i kości, w zwykłej
    sukience, nie jakaś wirtualna) domagała się bezzwłocznego skorygowania
    (via net) moich danych przechowywanych przez SynCa.

    Może więc trzeba/warto zsynchronizować Twoje dane znane Ojcu
    z Twoimi danymi znanymi przez SynCa?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'