  • 1. Data: 2007-10-10 20:53:11
    Temat: Błędny przelew jak zwrócą kasę??
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    Witam
    Wykonałem pomyłkowo przelew z Lukas Banku na zamknięte w sierpniu swoje
    stare konto w KredytBAnku

    Ale kasa z Lukasa zeszła.

    Jak mam teraz zacząć załatwiać procedurę żeby kasę oddali?

    1) czy przyjdzie zwrot
    2) czy muszę iść do kredytbanku z potwierdzeniem przelewu i się upomnieć
    3) czy załatwiać to w Lukasie?

    ile to może potrwać???

  • 2. Data: 2007-10-11 06:49:12
    Temat: Re: Błędny przelew jak zwrócą kasę??
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Michał R. napisał(a):

> [...]
    >
    > 1) czy przyjdzie zwrot
    > 2) czy muszę iść do kredytbanku z potwierdzeniem przelewu i się upomnieć

    Poczekaj dzień lub dwa. Jak nie wróci to może twoje konto w bzwbk nie
    jest jeszcze tak do końca zamknięte i przyjęło przelew. Wtedy chyba
    najprościej będzie pójść do bzwbk.

    Karol

  • 3. Data: 2007-10-11 12:46:06
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Karol S" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Poczekaj dzień lub dwa. Jak nie wróci to może twoje konto w bzwbk nie jest
    > jeszcze tak do końca zamknięte i przyjęło przelew. Wtedy chyba najprościej
    > będzie pójść do bzwbk.

    Niezależnie od tego reklamuj transakcję w Lukasie jako nieudaną (brak
    środków na rach. odbiorcy pomimo ich wyksięgowania z twojego konta).

  • 4. Data: 2007-10-11 18:55:13
    Od: "Foti" <f...@p...onet.pl>

    > Poczekaj dzień lub dwa. Jak nie wróci to może twoje konto w bzwbk nie jest
    > jeszcze tak do końca zamknięte i przyjęło przelew. Wtedy chyba najprościej
    > będzie pójść do bzwbk.

    Może niech do PKO idzie albo do ING?
    :-)