  • 1. Data: 2011-09-13 09:37:49
    Temat: Bluecash - limit przelewów na jedno konto
    Od: luc <b...@g...net>

    Kiedyś dawało się wykonywać przelewy na jedno konto do oporu, później
    spotkałem się z ograniczeniem do dwóch przelewów (max 10k pln). A
    dziś... jeden przelew i do widzenia.

    Dobrze, że w Eurobanku można kilkanaście kont otworzyć ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2011-09-13 16:04:09
    Temat: Re: Bluecash - limit przelewów na jedno konto
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 13 Wrz, 11:37, luc <b...@g...net> wrote:
> [...]
    > dziś... jeden przelew i do widzenia.
    >
    > Dobrze, że w Eurobanku można kilkanaście kont otworzyć ;-)

    A sprawdzales czy dziala? Czy moze przypadkiem to nie jest limit jeden
    przelew do jednego banku?
    Ktos wie, czy limit jest dzienny, czy jaki?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2011-09-13 18:37:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqr.googlegroups.com...

    > A sprawdzales czy dziala? Czy moze przypadkiem to nie jest limit jeden
    > przelew do jednego banku?
    > Ktos wie, czy limit jest dzienny, czy jaki?

    Limit jest dzienny.

  • 4. Data: 2011-09-13 19:16:44
    Od: luc <b...@g...net>

    On 13 Wrz, 18:04, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > A sprawdzales czy dziala? Czy moze przypadkiem to nie jest limit jeden
    > przelew do jednego banku?

    Udało się załatwić sprawę za pomocą kompletu emax'ów. Ale upierdliwe
    to jest...

    > Ktos wie, czy limit jest dzienny, czy jaki?
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 5. Data: 2011-09-15 09:18:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > dziś... jeden przelew i do widzenia.
    >
    > Dobrze, że w Eurobanku można kilkanaście kont otworzyć ;-)

    ja przelewam co 2 miechy
    z karty kredytowej mbank na mbank 20kPLN
    nie stwierdziłem takiego limitu

    erator/

  • 6. Data: 2011-09-15 09:24:41
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > ja przelewam co 2 miechy
    > z karty kredytowej mbank na mbank

    eee.... Ale czemu co dwa?

  • 7. Data: 2011-09-15 15:37:37
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-09-15 11:24, a...@W...gazeta.pl pisze:

    > eee.... Ale czemu co dwa?

    Pewnie żeby wykorzystać cały GP - w ostatnim dniu limit spłacany i czeka
    kilka dni aż zacznie się kolejny (drugi) okres rozliczeniowy.

  • 8. Data: 2011-09-15 15:53:16
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > eee.... Ale czemu co dwa?
    >

    >Pewnie żeby wykorzystać cały GP - w ostatnim dniu limit spłacany i czeka
    >kilka dni aż zacznie się kolejny (drugi) okres rozliczeniowy.

    Też do tego doszedłem. Te kilka dni braku odsetek równoważy brak opłaty za
    bluecasha. I tylko połowa "optymalizacyjnej" roboty.