  • 1. Data: 2009-05-28 16:53:35
    Temat: Bogdanka
    Od: AldikWr <b...@g...com>

    Co myślicie o tym debiucie? Trochę czas sobie nieodpowiedni wybrali...

  • 2. Data: 2009-05-28 17:12:00
    Temat: Re: Bogdanka
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "AldikWr" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Co myślicie o tym debiucie? Trochę czas sobie nieodpowiedni wybrali...

    Węgiel chyba też ostatnio nie jest w cenie.

  • 3. Data: 2009-05-28 18:14:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "AldikWr" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Co myślicie o tym debiucie? Trochę czas sobie nieodpowiedni wybrali...
    >
    > Węgiel chyba też ostatnio nie jest w cenie.

    Niestety jest w cenie...

    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-05-28 18:43:51
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Niestety jest w cenie...
    >
    > --
    > marfi

    To dlaczego ostatnio było tyle informacji, że nasze kopalnie mają nadwyżki i
    jest problem ze zbytem?

  • 5. Data: 2009-05-28 18:53:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To dlaczego ostatnio było tyle informacji, że nasze kopalnie mają nadwyżki
    > i jest problem ze zbytem?

    Bo jest za drogi i brak chętnych?

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-05-28 19:50:45
    Od: "ja" <j...@j...pl>

    > To dlaczego ostatnio było tyle informacji, że nasze kopalnie mają nadwyżki
    >
    > Bo jest za drogi i brak chętnych?

    No panowie wiekszych pierdol dawno tu nie bylo,
    gdzie sie podziala merytoryczna czesc ...wgpw ?

    Czy ktos z Was trudzil sie i czytal chociazby prospekt bogdanki? Prospekt,
    gdzie tam, wystarczy zerknac na dane finansowe?
    Moze ulatwie, czy ktos z szanownych inwestorow po liceum wie jaka czesc
    przychodow bogdanki to sprzedaz wegla zwyklym 'spalaczom'? Pomijam fakt
    tego, ze ten wegiel nie zaspecjalnie sie do tego nadaje.

    To tyle na ten temat, kogo zaciekawi doszuka sie wiecej.

  • 7. Data: 2009-05-28 19:52:01
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > tego, ze ten wegiel nie zaspecjalnie sie do tego nadaje.
    >
    > To tyle na ten temat, kogo zaciekawi doszuka sie wiecej.

    Przecież nikt nie zna na wylot każdej spółki z wgpw czy aspirujacej do bycia
    na wgpw, wiesz więcej to napisz/sprostuj.

  • 8. Data: 2009-06-04 12:37:50
    Od: AldikWr <b...@g...com>

    On May 28, 9:50 pm, "ja" <j...@j...pl> wrote:

> [...]
    > tego, ze ten wegiel nie zaspecjalnie sie do tego nadaje.
    >
    > To tyle na ten temat, kogo zaciekawi doszuka sie wiecej.

    Długi dokument, mnie więcej przejrzałem, zapisałem się na trochę, czy
    to dobra decyzja się okaże, długoterminowo pewnie tak. Ale nie mam
    zamiaru przeczekać korekty bessy z akcjami Bogdanki. Generalnie mam
    nadzieję, że początkowo trochę kurs zostanie podbity ;].