  • 1. Data: 2011-02-14 20:52:28
    Temat: Bossa i rozliczanie rachunkow
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    Czasami rachunki pp sa rozliczane bardzo pozno (np dzisiaj - godz 10.00
    a jeszcze nie rozliczone). Ktos wie dlaczego? Bo jestem gotowy uknuc
    teorie spiskowa, ze obracaja moja kasa...

  • 2. Data: 2011-02-14 21:44:21
    Temat: Re: Bossa i rozliczanie rachunkow
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Lucky" <l...@v...pl> wrote in message news:ijc4m8$173$1@news.onet.pl...
    > Czasami rachunki pp sa rozliczane bardzo pozno (np dzisiaj - godz 10.00 a
    > jeszcze nie rozliczone). Ktos wie dlaczego? Bo jestem gotowy uknuc teorie
    > spiskowa, ze obracaja moja kasa...

    za mało pracowników....?
    george

  • 3. Data: 2011-02-14 22:00:58
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Lucky" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Czasami rachunki pp sa rozliczane bardzo pozno (np dzisiaj - godz 10.00 a
    > jeszcze nie rozliczone). Ktos wie dlaczego? Bo jestem gotowy uknuc teorie
    > spiskowa, ze obracaja moja kasa...

    nawet jeśli, to czy Ty po sesji możesz nią obracać?
    #2 zabrakło Ci kiedyś na open?

  • 4. Data: 2011-02-14 22:02:53
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Lucky" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nawet jeśli, to czy Ty po sesji możesz nią obracać?
    > #2 zabrakło Ci kiedyś na open?

    ps
    pytania czysto teoretyczne w sensie jesli ktos wpadł na pomysł ze wiem o
    jakimś obracaniu kasą
    nic nie wiem i mocno wątpię, ale teoretycznie jeśli tak, to sie nasuwają
    właśnie te dwa ww pytania

  • 5. Data: 2011-02-14 22:12:32
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ijc8qh$ljb$1@news.onet.pl...
> [...]
    > jakimś obracaniu kasą
    > nic nie wiem i mocno wątpię, ale teoretycznie jeśli tak, to sie nasuwają

    open na futures (pp) o 10.00 ?

    o ile wiem sesja kończy sie o 17:35 dnia poprzedniego...
    przelew ( kontrakty) na zewnętrzny rachunek powinien być dostępny o 17:35...
    oczywiscie nie ma juz eliksiru... wiec Bossa moze zrobic sobie over night..

    george

  • 6. Data: 2011-02-14 22:15:33
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 17:35...
    > oczywiscie nie ma juz eliksiru... wiec Bossa moze zrobic sobie over

    myśle że Lucky pisał o 22:00, ale jesli o 10:000 no to nie comon

  • 7. Data: 2011-02-14 22:20:05
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "george"

    z innej strony patrząc:

    > przelew ( kontrakty) na zewnętrzny rachunek powinien być dostępny o
    > 17:35...
    > oczywiscie nie ma juz eliksiru...

    jakbym nie zlecał, to zawsze wychodzi eliksirem 15-16 (nie szukam dokładnego
    czasu, szkoda czasu)
    czy o 9:00 czy o 14:00, przynajmniej takie mam doswiadczenie z pamięci

    >wiec Bossa moze zrobic sobie over night..

    Pewnie teoretycznie tak

    Chyba jednak mu chodzi, że nie ma rozliczonych koni a juz 22:00

  • 8. Data: 2011-02-14 22:20:37
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ijc9i9$p7d$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > myśle że Lucky pisał o 22:00, ale jesli o 10:000 no to nie comon

    czytałem pierwszy post ponownie... aby wykluczyć nieporozumienie..
    jest 10.00,
    pewnie bossa robi overnight,
    szkoda że środki "do dyspozycji" są duzo później niz 17:35 dnia poprzedniego
    .... pewnie wynika z overnight :).

    pytanie czy mozna przelać z bossa wcześniej... według mnie nie bardzo... nie
    ma ekspresu (patrz mbank)

    george

  • 9. Data: 2011-02-14 22:25:15
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > poprzedniego
    > .... pewnie wynika z overnight :).
    >
    > pytanie czy mozna przelać z bossa wcześniej... według mnie nie bardzo...

    nie ogarniam = w ogóle przelać, czy przelać zarobione z sesji w danym dniu?

  • 10. Data: 2011-02-14 22:30:54
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ijca4g$re9$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > nie ogarniam = w ogóle przelać, czy przelać zarobione z sesji w danym
    > dniu?

    to teraz ja nie ogarniam ... a jest jakaś różnica ?
    "środki do dyspozycji" to raczej jasny termin ....

    george

    P.S Wielkosc środków do dyspozycji (uwzgleniając kolejny wymagany depozyt)
    powinna byc dostępna o 17:35. Jeśli kto je chce przelać na "własne"
    overnight to powinien móc to zrobić.... a że to Polska to juz insza inszość.