  • 1. Data: 2011-05-19 09:38:40
    Temat: Brak zwrotu 3 % za kwiecień na dobrym koncie
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Witam

    czy otrzymaliście już zwrot 3 % za kwiecień na dobrym koncie

    u mnie brak -

    a do kiedy w ogóle bank wypłaca lub ma czas na dokonanie tego zwrotu?

  • 2. Data: 2011-05-19 11:21:52
    Temat: Re: Brak_zwrotu_3_%_za_kwiecień_na_dobrym_koncie
    Od: "Ricardopl" <seneka@WYTNIJ_TOtenbit.pl>

    Zwrot zastępuje do końca kolejnego miesiąca po okresie rozliczeniowym, w tym
    przypadku Bank ma czas do końca maja.
    Mi w poprzednim miesiącu też naliczona premia wydała się za mała, choć używałem karty
    wyłącznie na stacjach benzynowych, złożyłem więc reklamację i okazało się że jedna ze
    stacji na której tankuję ma terminal z przypisanym innym kodem MCC niż regulaminowe
    (5541 Paliwo Stacje serwisowe,5542 Paliwo,Samoobsługowe stacje benzynowe 5983)-
    zwrotu więc nie będzie.

  • 3. Data: 2011-05-19 12:18:43
    Od: "085" <z...@g...pl>

    kodem MCC niż regulaminowe (5541 Paliwo Stacje serwisowe,5542
    Paliwo,Samoobsługowe stacje benzynowe 5983)- zwrotu więc nie będzie.

    Jaka(s) siec ? Czy konkretna stacja ?

    p, zul

  • 4. Data: 2011-05-19 12:22:50
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 19 Maj, 13:21, "Ricardopl" <seneka@WYTNIJ_TOtenbit.pl> wrote:
> [...]
    regulaminowe (5541 Paliwo Stacje serwisowe,5542 Paliwo,Samoobsługowe stacje benzynowe

    Ja jak dotad mialem 2 zwroty - oba 6 dnia miesiaca.
    Niestety, ostatnio zgubili mi 28gr, czyli nie uznali czegos za ok
    10zł.
    Mam kilka takich transakcji, wiec nie wiem, ktora to - co ciekawe,
    wszystkie w tych samych dwoch sklepach :|
    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2011-05-20 05:37:58
    Temat: Re: Re:_Brak_zwrotu_3_%_za_kwiecień_na_d
    Od: "Ricardopl" <seneka@WYTNIJ_TOtenbit.pl>

    [cytat]
    Jaka(s) siec ? Czy konkretna stacja ?
    [/cytat]

    Raczej konkretna stacja. Stacja Shell, Pruszków, al. Wojska Pol. 127