  • 1. Data: 2010-04-29 09:15:14
    Temat: Brenda- najwieksza obszarniczka swiata!
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://www.whoownstheworld.com/about-the-book/larges
    t-landowner/

    Pare lat temu mial miejsce charakterystyczny wypadek: dwoch Ajryszow
    wjechalo swoja furka na teren
    Windsor Park, zaczepili staruche okutana w szmaty co wlasnie wypasala
    stado pieskow gdzies w rowie.
    Ej ty!- a ktoredy to do zamku? a tam, prosto jedzcie- o Kurrwa, patrz
    no-mowi jeden do drugiego- to
    przeciez Krolowa!- zatrzymali furke i wyszli rzekomo prosic o autograf.
    Kto ich tam wie, Ajryszow,
    pewnie rozgladali sie wokolo czy nikt nie widzi i planowali obszukac
    stara czy pod lachami nie ma jakichs
    brylantow. Nim jednak moglo dojsc do jakiejs macanki znikad pojawil sie
    policyjny Range Rover i brudasow
    szybko zwinieto.
    Jest bowiem faktem, ze Brenda, jak Jej Majestat bywa nazywany z
    afektem przez domownikow i sluzbe,
    chodzic moze sama ale jest caly czas trzymana na dlugim niewidocznym
    pasku. Dlatego bylby sie mylil
    swietokradca, ze babcie sie da latwo w Parku obrobic. Nie spuszcza jej z
    okna dyzurny oficer z lornetka przy
    oku, gdzies w swym wozie ukryty za drzewami. Moge nawet o ochronie
    osobiscie zaswiadczyc jako ze bywalem
    tam kilkakrotnie odwiedzac pacjentow. Kiedys noca badam rozhisteryzowana
    pokojowke, moj murzyn w karetce
    przed domem a tu nagle wpada do pokoju uzbrojony policjant. Nawet mnie
    nie zastrzelil, byl mily ale sam nie planowal
    sie wyniesc ani ja nawet go o to nie prosilem.

    Powyzszy link tlumaczy dlatego oni sie tam tak o stara Brende trzesa.
    Brenda ma legalny tytul do 1/6 niemorskich obszarow
    kuli ziemskiej. To w imieniu Krolow Wlk Brytanii odkrywano i brano w
    wieczny pacht pln Ameryke i Australie.
    Prawda, zbuntowane chamy pogonily nas z USA ale to sie jeszcze okaze.
    Upadnie ich dolar i mahometanie zaczna im wyzerac watrobe-
    to sie jeszcze nawroca na droge brytyjskiej cnoty.
    Dlatego starej Gospodyni trzeba strzec jak zrenicy oka.

    fatso

  • 2. Data: 2010-04-29 17:21:30
    Temat: Re: Brenda- najwieksza obszarniczka swiata!
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
> [...]
    > to sie jeszcze nawroca na droge brytyjskiej cnoty.
    > Dlatego starej Gospodyni trzeba strzec jak zrenicy oka.

    dzieki ci fatso za te historyje.
    Geba mi sie smieje jak to sobie przy pifku czytam :).

    pozdrawiam z mam nadzieje "nie brytyjskch" wlosci
    george