  • 1. Data: 2010-04-30 16:37:08
    Temat: Bronio Komorowski mówi: "jaki Prezydent taki zamach"
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    zapamiętajmy te słowa Bronia Komorowskiego

    wypowiedziane zostały w sierpniu 2008

    słowo wypowiedziane stało sie ciałem

  • 2. Data: 2010-04-30 16:58:05
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > zapamiętajmy te słowa Bronia Komorowskiego
    >
    > wypowiedziane zostały w sierpniu 2008
    >
    > słowo wypowiedziane stało sie ciałem

    miał na myśli wtedy prezydenta Gruzji, co od razu wtedy powiedział
    dziennikarzowi z któym rozmawiał, ale kto by się takimi szczegółami
    przejmował...

  • 3. Data: 2010-04-30 19:07:41
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    viper pisze:

    > miał na myśli wtedy prezydenta Gruzji, co od razu wtedy powiedział
    > dziennikarzowi z któym rozmawiał, ale kto by się takimi szczegółami
    > przejmował...

    Jeśli chodzi o mnie, to nie jest istotne w jakiej sytuacji Komorowski to
    powiedział i to, że źle to brzmi w kontekście katastrofy.

    Marszałek Sejmu RP nie powinien mówić takich rzeczy o Prezydencie RP w
    żadnej sytuacji. Taka wypowiedź jest po prostu niegodna Marszałka Sejmu
    RP. Pasuje to może do Huberta H. z Dworca Centralnego, ale w przypadku
    Marszałka Sejmu RP jest to po prostu niedopuszczalne.

    J.

  • 4. Data: 2010-04-30 21:23:56
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Joachim pisze:

> [...]
    > RP. Pasuje to może do Huberta H. z Dworca Centralnego, ale w przypadku
    > Marszałka Sejmu RP jest to po prostu niedopuszczalne.

    "spieprzaj dziadu" rownierz...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2010-04-30 22:16:28
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > "spieprzaj dziadu" rownierz...

    "Spieprzaj dziadu" nie zostało wypowiedziane w kierunku osoby zajmującej
    wysokie stanowisko w państwie, tylko w kierunku jakiegoś nachalnego
    żula. Po prostu Kaczor dostosował przekaz do poziomu odbiorcy. Było to
    jak najbardziej na miejscu i prawidłowe.

    J.

    PS. Słowo 'również' piszemy korzystając z 'Ż'

  • 6. Data: 2010-04-30 22:40:59
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Joachim pisze:

> [...]
    > żula. Po prostu Kaczor dostosował przekaz do poziomu odbiorcy. Było to
    > jak najbardziej na miejscu i prawidłowe.

    to bylo wobec reportera, "malpa w czerwonym" wobec reporterki... i
    jeszcze mozna troche dopisac. od prezydenta czy tez od premiera wymaga
    sie aby nie dal sie wyprowadzic z rownowagi w tak latwy sposob, bo
    oznacza to slabosc tego wyprowadzonego.

    > J.
    >
    > PS. Słowo 'również' piszemy korzystając z 'Ż'
    zastanawialem sie nad tym Ż ale wygralo lenistwo - nie sprawdzilem czy
    dobrze pisze... anyway dzieki za popraweke;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 7. Data: 2010-04-30 23:47:34
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    SlawcioD pisze:

> [...]
    > zastanawialem sie nad tym Ż ale wygralo lenistwo - nie sprawdzilem czy
    > dobrze pisze... anyway dzieki za popraweke;)

    Małpa w czerwonym nie pełniła wysokiego stanowiska w państwie, tu
    również poziom był dostosowany.

    Oczywiście, że mógłbyś "jeszcze trochę dopisać", ale musiałbyś się zbyt
    dużo "zastanawiać" nad ortografią.

    J.

  • 8. Data: 2010-05-01 00:59:19
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > miał na myśli wtedy prezydenta Gruzji, co od razu wtedy powiedział
    > dziennikarzowi z któym rozmawiał, ale kto by się takimi szczegółami
    > przejmował...

    łżesz ubeku.

    ''jaki prezydent taki zamach'' - Bronisław Komorowski
    ''jaka wizyta, taki zamach, no bo z 30 metrów nie trafić w samochód to
    trzeba ślepego snajpera'' - Bronisław Komorowski
    ''gdyby nie sezon ochronny, to postrzelał bym do kaczek'' - Bronisław
    Komorowski

    ten WSIowy kocmołuch zawsze miał na myśli Pana Prezydenta Lecha
    Kaczyńskiego, a nie Prezydenta Gruzji. Zresztą mówienie w ten sposób o
    prezydencie Gruzji było by takim samym chamstwem. Gajowy komorowski, to taki
    sam prostak i gbór jak bolek.

  • 9. Data: 2010-05-01 00:59:28
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysokie stanowisko w państwie, tylko w kierunku jakiegoś nachalnego żula.
    > Po prostu Kaczor dostosował przekaz do poziomu odbiorcy. Było to jak

    I nie powiedział tego Pan Prezydent RP Lech Kaczyński - to po pierwsze - ale
    dla POmyjaka, to przecież wszystko jedno kto powiedział, byle można było
    opluć Prezydenta.

  • 10. Data: 2010-05-01 05:49:01
    Od: Karpi Pięta <k...@m...eu>

    On 2010-05-01 01:47, Joachim wrote:
> [...]
    > również poziom był dostosowany.
    >
    > Oczywiście, że mógłbyś "jeszcze trochę dopisać", ale musiałbyś się zbyt

    Jesli ktos swoje zachowanie w stosunku do innych uzaleznia od ich
    stanowiska, to jest (w tym przypadku byl) zwyklym chamem. Najwyrazniej
    tobie jest trudno to zrozumiec.