  • 1. Data: 2016-11-09 22:37:19
    Temat: Był Lidl będzie i Biedronka - LOL
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W tonie promocyjnym ... a wiecie że...
    w biedronce brakuje "świerzaków"
    - toż to wprost niepojęte - ROTFL

    Córa uzbierała sobie komplet naklejek a tu same pomidorki zostały -
    sztuk kilka

    :))

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-11-10 10:13:02
    Temat: Re: Był Lidl będzie i Biedronka - LOL
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Trzeba iść do innej i się znajdą. Oczywiście pisane z perspektywy DC ;>
    Moja mama uzbierała na czwartego, chciała gruszkę, a tu w jej biedronku też tylko
    jakiś jeden rodzaj został - ale w tych koło nas wciąż są wszystkie.

  • 3. Data: 2016-11-10 11:30:11
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    jakiś jeden rodzaj został - ale w tych koło nas wciąż są wszystkie.

    Kiedy właśnie byłem świadkiem "prawie że płaczu" przy koszyku,
    a mama dziewczynki powiedziała ze objechała 4 biedronki i nie ma - LOL
    Ponoć najpierw zabrakło brokuła i grzybka ;)

    Ps.
    Właśnie słyszałem fajny dowcip
    - że po raz pierwszy biały miliarder zamieszka w domu po czarnym - LOL

    Pozdro

  • 4. Data: 2016-11-10 12:02:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup
    >Właśnie słyszałem fajny dowcip
    >- że po raz pierwszy biały miliarder zamieszka w domu po czarnym -
    >LOL

    A ja drugi: Trump ma doswiadczenie i juz niejedna czarna rodzine z
    domu wyrzucil :-)

    J.