  • 1. Data: 2009-07-14 20:56:19
    Temat: CHF najsłabszy do PLN od 3 m-cy
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    podobnie EUR

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2009-07-14 21:02:04
    Temat: Re: CHF najsłabszy do PLN od 3 m-cy
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    news:op.uw2sf5byokz3rl@zbyszek-pc.zn...
    > podobnie EUR
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Z.

    Złoty może w końcu zacznie rosnąć bo jest opóźniony pod tym względem do
    forinta i korony.

  • 3. Data: 2009-07-14 21:10:27
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    "Re: Jeszcze chwila odpoczynku dla zapietych w kredyty walutowe"

    A.

  • 4. Data: 2009-07-14 21:18:24
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Robert Krassowski. Alkortrade wrote:

    > "Re: Jeszcze chwila odpoczynku dla zapietych w kredyty walutowe"

    Się okaże. To już od dawna wygląda raczej na zmianę trendu aniżeli "chwilę
    odpoczynku".

    Pozdro,
    --
    Marek

  • 5. Data: 2009-07-15 05:23:27
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" napisał w wiadomości:
    > podobnie EUR

    22.07

    --
    Bugatti

  • 6. Data: 2009-07-15 06:31:04
    Od: "Miron A. Kajfasz" <f...@p...tv>

    Fidelio wrote:

    > Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > Złoty może w końcu zacznie rosnąć bo jest opóźniony pod tym względem do
    > forinta i korony.

    Jedno mnie martwi. Jak sie umocni to rzad wpadnie na pomysl by troche
    zarobic i go oslabic. zasypie sie dziury i problemy.

    --
    tryb internetowy

  • 7. Data: 2009-07-15 07:39:05
    Od: karol <k...@k...pl>

    Robert Krassowski. Alkortrade pisze:
    > "Re: Jeszcze chwila odpoczynku dla zapietych w kredyty walutowe"

    To jakaś nowomowa?
    Ktos pozuje na analityka?

  • 8. Data: 2009-07-15 09:38:13
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    karol napisał:

    > To jakaś nowomowa?
    > Ktos pozuje na analityka?

    O, hieny się doczekały i nadciągnęły.

  • 9. Data: 2009-07-15 09:38:54
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    Bugatti napisał:

    > 22.07

    Krócej się nie da, wiec może chociaż odrobinkę więcej? :-)

  • 10. Data: 2009-07-15 10:20:26
    Od: iktorn <n...@e...com>

    maciej pisze:

    > Krócej się nie da, wiec może chociaż odrobinkę więcej? :-)

    mógł napisać samo 22 - i tak pewnie by istniała szansa, że się pomyli ;p