  • 1. Data: 2009-05-25 18:27:11
    Temat: CITI aktualizuje - tylko po co?
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    "... bank rozpoczął proces aktualizacji danych posiadaczy kart dodatkowych,
    między innymi w związku z utratą w 2008 roku ważności tzw. starych dowodów..."
    "prosimy o wypełnienie i podpisanie ... formularza przez posiadacza k.
    dodatkowej... odesłać..."

    a ja się pytam po co oni to robią?
    podczas wystawiania już dwóch kart dla mnie i żony brali dwa razy kserokopie
    dowodów osobistych, w tym kserokopię _NOWEGO_ dowodu żony.
    po co aktualizują rzeczy aktualne? ten formularz ma jakiś inny cel? coś wniesie
    podpisanie go przez żonę?
    a co się stanie - bo citi nie pisze - jeśli tego nie podpiszemy i nie odeślemy?
    w końcu przyszło listem zwykłym.

  • 2. Data: 2009-05-25 18:58:47
    Temat: Re: CITI aktualizuje - tylko po co?
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 25 Maj, 14:27, Końrad N.S. <n...@o...pl> wrote:

    > a ja się pytam po co oni to robią?

    No jak to? Przeciez żona mogla w miedzyczasie zbratac sie ze zbrojnym
    ugrupowaniem fundamentalistow islamskich i zagraza demokracji. Trzeba
    żone zweryfikowac.

    > a co się stanie - bo citi nie pisze - jeśli tego nie podpiszemy i nie odeślemy?
    > w końcu przyszło listem zwykłym.

    Kilka lat temu, podobne potraktowanie "prosby" Citibank Polska o
    wypelnienie amerykanskiego formularza W-9 i odeslanie go do Polski
    zakonczylo sie zamrozeniem, a nastepnie zamknieciem konta w Polsce.

    A jako podstawe prawna Citibank Polska podal polski Kodeks Cywilny,
    jezeli dobrze pamietam, ten artykul:

    Art. 730. Rozwiązanie umowy rachunku bankowego zawartej na czas nie
    oznaczony może nastąpić w każdym czasie wskutek wypowiedzenia przez
    którąkolwiek ze stron; jednakże bank może wypowiedzieć taką umowę
    tylko z ważnych powodów.

  • 3. Data: 2009-05-25 19:20:17
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...

    > No jak to? Przeciez żona mogla w miedzyczasie zbratac sie ze zbrojnym
    > ugrupowaniem fundamentalistow islamskich i zagraza demokracji. Trzeba
    > żone zweryfikowac.

    no dobre, ale czy to jest zapisane w umerze dowodu (bo tylko o to proszą), w
    numerze, który już posiadają (obustronne ksero dowodu)?

> [...]
    oznaczony może nastąpić w każdym czasie wskutek wypowiedzenia przez
    którąkolwiek ze stron; jednakże bank może wypowiedzieć taką umowę

    no to stracą, bo we dwoje przepuszczamy tymi kartami ponad 60 tysięcy rocznie -
    tyle wyjdzie za ostatni rok.
    i wcale się nie chwalę kwotą, wiem, że to wcale niedużo, ale nie jest to też
    mało patrząc na posiadaczy jedynie niebieskiej płaskiej elektronki, którzy nie
    wyrabiają nawet 300pln miesięcznie (z wypłatami z atmów włącznie)

  • 4. Data: 2009-05-25 19:32:07
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 25 Maj, 15:20, Końrad N.S. <n...@o...pl> wrote:

    > no dobre, ale czy to jest zapisane w umerze dowodu (bo tylko o to proszą), w
    > numerze, który już posiadają (obustronne ksero dowodu)?

    Okreslaja przynaleznosc na podstawie trzeciej cyfry od konca. ;)

    Przypuszczam, ze przyszlo memo "z samej centrali" i ktos nadgorliwy
    stara sie przypodobac zwierzchnikom.
    Albo idzie lato, czas praktyk studenckich, ktos te koperty musi
    przeciez otworzyc i posortowac...

    > no to stracą, bo we dwoje przepuszczamy tymi kartami ponad 60 tysięcy rocznie -
    > tyle wyjdzie za ostatni rok.

    Widzisz, jak ladnie dajesz im zarobic. Na pewno inny bank tez bedzie
    zadowolony.

    > i wcale się nie chwalę kwotą

    To dobrze ze doprecyzowales :)

  • 5. Data: 2009-05-25 19:36:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Końrad N.S. pisze:
    > no to stracą, bo we dwoje przepuszczamy tymi kartami ponad 60 tysięcy
    > rocznie - tyle wyjdzie za ostatni rok.

    To po co używasz "zwykłej" (nie brand) KK Citi ? Przecież to bezsensu. W
    większości innych kart miałbyś z tego spore korzyści.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-05-26 09:28:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 25 May 2009 20:27:11 +0200, Końrad N.S. napisał(a):

> [...]
    > a co się stanie - bo citi nie pisze - jeśli tego nie podpiszemy i nie
    > odeślemy? w końcu przyszło listem zwykłym.

    Też dostałem. Jak chciałem zamknąć kartę Citi-BP, to mnie Pan tak długo
    namolił, żebym zostawił, to leży martwa. Niby miała służyć do mycia auta
    czy tam kupowania ze zniżkami - tylko, że auto to ja myję strasznie
    rzadko (lenistwo) a o zniżkach dawno już nie pamiętam. Także wysyłać nic
    nie zamierzam i jak mi zabiorą kk to trudno, płakał nie będę ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2009-05-26 10:12:31
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 25 May 2009 21:36:50 +0200, Mithos napisał(a):

    > To po co używasz "zwykłej" (nie brand) KK Citi ? Przecież to bezsensu. W
    > większości innych kart miałbyś z tego spore korzyści.

    Na przykład? Samolotami latam okazjonalnie, nie tankuję na BP, co tam
    jeszcze oferują?

    T.

  • 8. Data: 2009-05-26 10:53:00
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Maj, 05:28, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Niby miała służyć do mycia auta
    > czy tam kupowania ze zniżkami - tylko, że auto to ja myję strasznie
    > rzadko (lenistwo)

    Wiesz, zawsze mozesz uzywac w zimie do zeskrobywania szronu z
    przedniej szyby. :)

  • 9. Data: 2009-05-26 13:33:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 26 May 2009 03:53:00 -0700, bradley.st napisał(a):

    > On 26 Maj, 05:28, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Wiesz, zawsze mozesz uzywac w zimie do zeskrobywania szronu z przedniej
    > szyby. :)

    Zimą to ja wystawiam rower z piwnicy i nic nie muszę skrobać ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2009-05-26 13:39:16
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Maj, 09:33, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Zimą to ja wystawiam rower z piwnicy i nic nie muszę skrobać ;)

    No to mi juz brakuje koncepcji na zastosowanie tego Citiproduktu.
    Moze chociaz opony w rowerze moglbys na BP napompowac od czasu do
    czasu, zeby sie jakos tematycznie wiazalo? :)