  • 1. Data: 2009-08-19 06:02:34
    Temat: CITI - wzruszylem sie
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    hej mialem przejsciowe problemy z dostepem do CITI online przez kilka dni
    ok 3 tyg. temu. Wczoraj wyciagam ze skrzynki pocztowej pismo z
    przeprosinami. Pierwszy raz bank przeprasza mnie za problemy z dostepem
    przez www na pismie.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-19 07:44:19
    Temat: Re: CITI - wzruszylem sie
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    mierzvoj wrote:

> [...]
    > ok 3 tyg. temu. Wczoraj wyciagam ze skrzynki pocztowej pismo z
    > przeprosinami. Pierwszy raz bank przeprasza mnie za problemy z dostepem

    przepraszanie za niedzialanie jest latwiejsze niz naprawa problemu.
    kiedys im pisalem, ze pobieranie pdf-a z wyciagiem z karty kredytowej
    nie dziala w operze - nie wyskakuje okienko do zapisu/otwarcia pliku.
    doradzilem, zeby ich programisci sprawdzili javascrypty, bo w firefox
    dziala, to mi odpisali jak zwykle nie na temat, zebym sobie w ustawieniach
    skojarzyl .pdf z adobe readerem. do tej pory jestem wzruszony.