  • 1. Data: 2002-07-30 11:37:57
    Temat: CITIBANK - bez zmian :)
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Widze, ze od ponad roku caly czas ta sama spiewka. CITIBANK (tfu na psa urok
    hehe) robi ludzi w balona naciagajac ich na kase na czym sie da, a ci leza
    do niego jak mrowki do miodu ;-)

    Tak sie zastanawiam, ileu jeszcze ludzi w Polsce mozna naciagnac na kase, by
    wreszcie przestalo byc glosno o tym banku na tej liscie ;-) Znaczy sie,
    wszyscy beda ignorowac ten bank.

    A moze szefom CITI wlasnie o to chodzi, by bylo o nich glosno? Moze to takie
    nowe podejscie do sprawy?

    Malin

    P.S. Pozdrowienia dla Adama Plaszczycy :) Ja naprawde myslalem, ze jestes
    adami ich obronca z urzedu :) Teraz widze, ze sa ci tak samo obojetni jak
    mnie. Widac musialem miec w przeszlosci podobne przejscia do moich :)

    --

    =========
    "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem

  • 2. Data: 2002-07-30 12:41:24
    Temat: Re: CITIBANK - bez zmian :)
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Witaj,

    Nie chcę wsadzać kija w mrowisko - ale nie miałem z nimi do tej pory
    żadnego kłopotu. Być może najmniej szczęśliwi są Ci, którzy przeszli
    z Handlo- - bo może to oznaczać dla nich pogorszenie. Ja jestem starym
    klientem Citi i zadowala mnie poziom świadczonych tam usług. M.in.
    chwalę sobie darmowe polecenie zapłaty oraz obsługę konta (One).
    Kredytówkę spłacam z konta, nie martwię się o terminy. Dostęp przez
    Internet mnie zadowala - a jak się chce szukać dziury w całym, to zawsze
    się znajdzie.

    Pzdr,
    Bam

    P.S. Posiadam jeszcze konta w: mBanku, Inteligo, Fortisie, Telepekao24.
    Każde z innych względów, bo nie ma produktu, który by mnie w pełni
    zadowolił.

  • 3. Data: 2002-07-30 12:59:49
    Temat: Odp: CITIBANK - bez zmian :)
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Pan Bambaryla <p...@u...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    Ja jestem starym
    > klientem Citi i zadowala mnie poziom świadczonych tam usług. M.in.
    > chwalę sobie darmowe polecenie zapłaty oraz obsługę konta (One).

    I ja tazke na poczatku bylem zadowolony. Nie kupowalbym przeciez czegos, co
    by mi sie nie podobalo :)
    Zycze wobec tego, bys jak najpozniej (a najlepiej wcale) nie zmienil zdania
    o tym banku ;)

    Malin
    --

    =========

  • 4. Data: 2002-07-30 17:14:31
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacek Maliszewski <J...@w...bankier.pl> wrote:

    > adami ich obronca z urzedu :) Teraz widze, ze sa ci tak samo obojetni jak
    > mnie. Widac musialem miec w przeszlosci podobne przejscia do moich :)

    Nie życzyłbym Ci mieć takich przejść jak ja miałem....

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2002-07-30 20:10:57
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ai6hhn$q0v$...@n...onet.pl...

    > Nie życzyłbym Ci mieć takich przejść jak ja miałem....

    Nawet nie probuje sobie wyobrazic .... :(

    Malin

  • 6. Data: 2002-07-31 08:44:20
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Widze, ze na grupie panuja zblizone nastroje do tych w Urugwaju, gdzie
    ludzie z braku dostepu do gotowki paraduja przed siedziba citka z napisami
    CITIBANK CHORRO, co moznaby przetlumaczyc jako zlodziej, oszust, defraudant
    (wlasciwe podkreslic).

  • 7. Data: 2002-07-31 18:05:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> writes:

    > Nie chcę wsadzać kija w mrowisko - ale nie miałem z nimi do tej pory
    > żadnego kłopotu. Być może najmniej szczęśliwi są Ci, którzy przeszli
    > z Handlo- - bo może to oznaczać dla nich pogorszenie.

    Fakt, to bylo zasadnicze pogorszenie. HB wywiazywal sie z umow, stawial
    pieniadze (np. po zakonczeniu lokaty) do dyspozycji klienta w terminie,
    karty tracily swoja waznosc z koncem miesiaca podanego na karcie,
    nie pobieral nieuzasadnionych prowizji, nie zapominal o ustaleniach,
    ani nie mial systemu sluzacego do operacji poprzez Internet w Azji.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator