  • 11. Data: 2010-07-12 18:04:25
    Temat: CITIBANK oszczędności z 2 przelewami gratis?
    Od: z...@o...pl

    proszę klientów Citibanku o wyjaśnienie, bo widzę sprzeczność w opisie:

    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=ko_osz
    czednosciowe

    Konto Oszczędnościowe to idealne konto do bieżącego oszczędzania.
    Po pieniądze możesz sięgnąć w każdej chwili bez utraty odsetek.
    * Pierwszy przelew w miesiącu z kont oszczędnościowych jest bezpłatny.

    a dalej:
    Otwarcie i prowadzenie rachunku:
    * 0 zł za otwarcie i prowadzenie Konta Oszczędnościowego
    * 0 zł za otwarcie i prowadzenie dodatkowych rachunków w walucie obcej
    Przelewy i wypłata gotówki:
    * 0 zł za pierwszy przelew zewnętrzny w miesiącu z kont oszczędnościowych
    prowadzonych w banku
    * 7,99 zł za każdy kolejny przelew zewnętrzny w danym miesiącu
    * 0 zł za pierwszy przelew wewnętrzny w miesiącu z kont oszczędnościowych
    prowadzonych w banku
    * 7,99 zł za każdy kolejny przelew wewnętrzny w danym miesiącu
    * 0 zł za pierwszą wypłatę gotówkową w danym miesięcy w oddziale banku
    * 7,99 zł za każdą kolejną wypłatę
    Dostęp do informacji o rachunku:
    * 0 zł za dostęp do bankowości internetowej Citibank Online
    * 0 zł za dostęp do bankowości telefonicznej CitiPhone

    to jak w końcu jest? bezpłatny jest tylko jeden pierwszy
    przelew (bez rozróżniania na wewnętrzne i na zewnętrzne)

    czy odrębnie liczony jest pierwszy wewnętrzny i pierwszy zewnętrzny
    co w sumie dawałoby dwa przelewy bezprowizyjne (zaspokoi moje potrzeby)?

  • 12. Data: 2010-07-12 19:23:30
    Temat: Re: CITIBANK oszczędności z 2 przelewami gratis?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <z...@o...pl> 4...@n...onet.pl

> [...]

    > czy odrębnie liczony jest pierwszy wewnętrzny i pierwszy zewnętrzny
    > co w sumie dawałoby dwa przelewy bezprowizyjne (zaspokoi moje potrzeby)?

    A post swój kierujesz do kamikaze?... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-08-15 09:56:04
    Temat: Re: konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis
    Od: b...@o...pl

    postanowiłem wybrać sie do citka i pocztowego

    szukam jeszcze podobnej funkcjonalności dla kont FIRMOWYCH

  • 14. Data: 2010-08-15 10:19:32
    Od: b...@o...pl

    > A post swój kierujesz do kamikaze?... ;)

    raczej do kogoś kto już kiedyś (obojetnie celowo czy wskutek
    błędu) zlecił drugi przelew innego rodzaju (np. wewnętrzny
    po zewnętrznym albo zewnętrzny po wewnętrznym).

    Taki klient citka mógłby sie wypowiedzieć czy pobrano opłate
    za drugi przelew. Na razie dezinfolinia twierdzi:
    że 1 wewnętrzny 1 zewnętrzny to razem 2 darmowe przelewy

  • 15. Data: 2010-08-15 11:37:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > za drugi przelew. Na razie dezinfolinia twierdzi:
    > że 1 wewnętrzny 1 zewnętrzny to razem 2 darmowe przelewy

    zleciłem kiedyś drugi wewn. i opłatę mi pobrano ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2010-08-15 12:21:30
    Od: b...@o...pl

    > zleciłem kiedyś drugi wewn. i opłatę mi pobrano ;-/

    wnioski:
    jeśli Twój pierwszy przelew był zewnętrzny INFO-citki kłamią

    jeśli Twój pierwszy przelew był wewnętrzny INFO-citki mogą
    ale nie muszą mówić prawdę

    a jak było, jeśli można wiedzieć?

  • 17. Data: 2010-08-15 16:51:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jeśli Twój pierwszy przelew był zewnętrzny INFO-citki kłamią
    >
    > jeśli Twój pierwszy przelew był wewnętrzny INFO-citki mogą

    obydwa były wewn., z KO mam zdefiniowany przelew TYLKO na Citi direct

    --
    pozdrawiam
    RobertS