  • 1. Data: 2006-08-18 13:48:22
    Temat: Cala prawda o windykacji bankowej.
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Niektore banki maja windykacja, z ktora mozna
    sie dogadac. Ale wiekszosc windykatorow traktuje
    klienta, ktoremu noga sie powinela gorzej niz smiecia.

    Ostatnie teksty osob z windykacji wewnetrznych oraz
    zewnetrznych niektorych czolowych bankow:

    "Natychmiast sprzedaj pan mieszkanie i wszystkie fanty
    do 22.08! bo inaczej bedzie bolesnie!!!" - to powiedziala... kobieta!

    "No i gdzie 500 zl ktore miala mi pani przygotowac?!!!
    Jestem spokojny, ale tylko do czasu - jutro bede o 20.00 i
    lepiej zeby pani w domu byla!!!" - a to windykator
    terenowy do pewnej sympatycznej babci.

    "Dzien dobry. Prosze otwierac! WINDYKACJA!
    Jestem z KOMORNIKIEM SADOWYM (sic!).
    Otwiera pani albo wywaze drzwi !!!!!!!!!!!!!!!!!!"
    - rowniez napakowany kolezka z drugim kolezkiem,
    ktory przedstawil sie jako komornik sadowy i na sile
    wszedl do mieszkania starszej osoby. Z pewnego
    duzego banku.

    "Ty k***, 200 zl na stol i 80 zloty za moj przyjazd!"

    "Dobra, za chwile przestane byc mily!" - a to rozmowa
    telefoniczna z pewnego czolowego banku, ktory
    ponoc nagrywa rozmowy!

    "Prosze przyniesc mi natychmiast porftel, musze zobaczyc
    czy mnie pani nie oklamuje" - tak powiedzial jeden
    windykator terenowy do babci i dziadka, przy czym
    wczesniej rozsiadl sie na kanapie. Babcia przyniosla
    portfel a on ostentacyjnie: "Tylko tyle?! Przeciez
    dostala pani emeryture!!!", babcia odpowiedziala
    ze lzami w oczach:
    "Tak, ale musialam kupic lekarstwa...", na co
    windykator: "a co mnie to OBCHODZI! To nie moj
    problem, moze pani nawet zdechnac!"

    "Pozna pan co to znaczy pieklo!" - pani windykatorka

    "Bede codziennie przychodzil pod pana
    zaklad pracy i wszystkim sasiadom opowiem, ze
    jest pan zlodziejem!" - windykator terenowy

    Mozna byloby tak pisac do nocy...

    Tak wyglada windykacja w naszym kraju i nie
    wazne jak piekne rzeczy pisze Newsweek o windykatorach,
    prawda jest zgola inna. 90% ludzi chce splacic
    swoje zobowiazania. Ale np. zostali oszukani,
    mieli wypadek samochodowy, wpadli w pulapke
    kredytowa (bo banki mamia i kusza - i nie wazne
    ze posiadaja ultralichwiarskie oprocentowanie),
    albo tez stracili prace, wzieli kredyty na dzieci itp.

    Ponad 90% ludzi chce splacic swoje zobowiazanie.
    Ale na warunkach racjonalnych. Jednak
    windykacja w tym kraju dziala tak okrutnie,
    tak bezwglednie, ze gdyby mi to ktos
    powiedzial poltora roku temu, to bym
    nie uwierzyl. Bo wtedy wierzylem, ze zyjemy
    w kraju w miare cywilizowanym.

    Ale sa tez banki (np. PKO BP i ich CRW)
    z ktorymi (przynajmniej z niektorymi oddzialami)
    mozna fantastycznie sie dogadac. Na
    szczescie sa tez normalni...

    Neko

  • 2. Data: 2006-08-18 14:15:43
    Temat: Re: Cala prawda o windykacji bankowej.
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Ale sa tez banki (np. PKO BP i ich CRW)
    > z ktorymi (przynajmniej z niektorymi oddzialami)
    > mozna fantastycznie sie dogadac. Na
    > szczescie sa tez normalni...

    Ale dałeś rekomendację - nie ma co... O PKO BP to naprawdę można byłoby
    sporo złego napisać... Nawiasem mówiąc to podobno tam jest najwięcej ludzi
    starszych i biednych (swego czasu ten bank podpisywał umowy o wypłatę
    zasiłków dla bezrobotnych). O zdzieraniu z dzieci w ramach SKO - czyli
    oszczędaj na 0% nie wspominam...

  • 3. Data: 2006-08-18 14:20:32
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    a mi sie wydaje ze banki oddaja do windykatora kiedy juz ponaglenia i
    upomnieniea nie daja rezulatatu. nie sadze ze jak masz 1 mies opoznienia to
    juz przychodzi 2 koksow po kase. i mowia ze tu wroca a dzis bez pokwitowanai
    czy czegokolwiek biora 50zł za fatyge.
    moze sie mysle ale jak kiedys komornik cos ode mnei chcial to wszystko bylo
    bardzo grzecznie i milo zaltwione.

    maciej

  • 4. Data: 2006-08-18 14:41:20
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał

    > Ale dałeś rekomendację - nie ma co... O PKO BP to naprawdę można byłoby
    > sporo złego napisać...

    Moj Boze, ale ja sie tylko opieram na wlasnym doswiadczeniu.
    Skoro fantastycznie wspolpracuje mi sie z CRW to o tym pisze.
    Nie daje zadnej rekomendacji, tylko pisze o faktach z ktorymi
    mam do czynienia co dzien. Czy to cos zlego?

    Neko

  • 5. Data: 2006-08-18 14:52:50
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "maciej j." <m...@p...onet.pl> napisał

    >a mi sie wydaje ze banki oddaja do windykatora kiedy juz ponaglenia i
    >upomnieniea nie daja rezulatatu. nie sadze ze jak masz 1 mies opoznienia to
    >juz przychodzi 2 koksow po kase.

    Oj zdziwilbys sie. Wierz mi, ze sa tacy co przychodza...
    Mam nawet przeprosiny od prezesa banku. Ale co z tego?
    Tylko zaznaczam ze nie wszyscy tacy sa!

    >i mowia ze tu wroca a dzis bez pokwitowanai
    > czy czegokolwiek biora 50zł za fatyge.
    > moze sie mysle ale jak kiedys komornik cos ode mnei chcial to wszystko
    > bylo bardzo grzecznie i milo zaltwione.

    Ale komornik to inna para kaloszy. Chociaz i oni tez niezle
    sobie dogadzaja. :)

    Neko

  • 6. Data: 2006-08-18 15:28:52
    Od: "J" <...@g...pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Tylko zaznaczam ze nie wszyscy tacy sa!

    Wszędzie są ludzie i ludziska, ludzie, półludzie, ludziki, wypierdki i
    quaquaraqua.
    Tępy wypierdek, nabuzowany osiłek, nadaje się tylko do lania w mordę.
    Zamiast nosić piasek na budowie za 3zł/rg , zatrudnia się jako windykator i
    straszy porządnych ludzi.

  • 7. Data: 2006-08-18 15:28:59
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Moj Boze, ale ja sie tylko opieram na wlasnym doswiadczeniu.

    Hmm... odniosłem wrażenie, że artykuł nie dotyczył Ciebie, ale różnych osób,
    zwykle starszych. Stąd sądziłem, że całość jest ogólnym rzutem na problem, a
    nie indywidualnymi doświadczeniami.

    > Skoro fantastycznie wspolpracuje mi sie z CRW to o tym pisze.
    > Nie daje zadnej rekomendacji, tylko pisze o faktach z ktorymi
    > mam do czynienia co dzien. Czy to cos zlego?

    Nie, już teraz OK - rozumiem.

  • 8. Data: 2006-08-18 15:31:20
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Oj zdziwilbys sie. Wierz mi, ze sa tacy co przychodza...
    > Mam nawet przeprosiny od prezesa banku. Ale co z tego?
    > Tylko zaznaczam ze nie wszyscy tacy sa!

    Jak to co z tego? Naruszenie dóbr osobistych, a te są regulowane Kodeksem
    Cywilnym i w drodze procesu możesz ubiegać się o odszkodowanie. Jak masz
    świadków, a nawet przeprosiny to wio do sądu i domagaj się zadośćuczynienia.
    W ten sposób spłacisz być może część (cały?) dług. Pozew możesz napisać sam,
    nie potrzeba adwokata.

  • 9. Data: 2006-08-18 15:35:10
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

> [...]

    > osób,
    > zwykle starszych. Stąd sądziłem, że całość jest ogólnym rzutem na problem,

    Nie, nie. Pisze teraz dosyc szybko bo czas mnie goni
    wiec moze operuje za bardzo skrutami. Artykul dotyczy
    moich klientow, a moi klienci to takze moje doswiadczenie. :)

    Neko

  • 10. Data: 2006-08-18 15:37:28
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał

    > Nie, nie. Pisze teraz dosyc szybko bo czas mnie goni
    > wiec moze operuje za bardzo skrutami.
    ^^^^^^^^

    Ale wpadka! Oczywiscie: "skrotami". Faktycznie pisze za szybko. :)
    Przepraszam.

    Neko