  • 1. Data: 2005-06-14 13:34:08
    Temat: Cena m2 podawana przez GUS a premia z ksiazeczki mieszkaniowej
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    Witam!
    Czy to prawda, że obowiązujaca przy obliczeniach premii gwarancyjnej
    średnia wartość m2 podawana przez GUS a używana do przeliczeń ma od 1
    lipca być większa?
    Tak mi powiedziano gdy próbowałem zrealizować moją książeczkę, ale nie
    znalazłem na to dowodów na stronie GUS.
    Poczekać do lipca czy nie ma sensu?
    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 2. Data: 2005-06-14 13:38:40
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Czy to prawda, że obowiązujaca przy obliczeniach premii gwarancyjnej
    > średnia wartość m2 podawana przez GUS a używana do przeliczeń ma od 1
    > lipca być większa?

    O tym to chyba wie tylko odpowiedni gucio z Urzędu Mieszkalnictwa...

  • 3. Data: 2005-06-15 09:56:35
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    Marcin Kasperski wrote:

    > O tym to chyba wie tylko odpowiedni gucio z Urzędu Mieszkalnictwa...

    A czy ktoś w obecnym kwartale wypłacał premię z książeczki na budowę
    domu? Bo od lipca ma być podobno cena 2505 zł za m2. Czy to więcej czy
    mniej niż teraz?