  • 1. Data: 2009-03-26 15:26:25
    Temat: Cetelem Bank na 1. miejscu ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Coraz-wiecej-kart-kr
    edytowych-w-portfelach-Polakow-1928974.html

    Współczuję posiadaczom tych kart, bowiem o wiele łatwiej je wziąć, niż
    sie otem z nich wyplątać...

  • 2. Data: 2009-03-26 16:17:59
    Temat: Re: Cetelem Bank na 1. miejscu ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    Współczuję posiadaczom tych kart, bowiem o wiele łatwiej je wziąć, niż
    sie otem z nich wyplątać...

    Ja chwilowo nie mam (zrezygnowałem przez telefon zastrzegając KK i nie
    zamawiając nowej bez pisemnego wypowiadania umowy) ale coś mi mówi, że będę
    brał jakąś kolejną. :-)

    mz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3966 (20090326) __________

    http://www.eset.com

  • 3. Data: 2009-03-26 19:08:55
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Mar, 17:17, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Ja chwilowo nie mam (zrezygnowałem przez telefon zastrzegając KK i nie
    > zamawiając nowej bez pisemnego wypowiadania umowy) ale coś mi mówi, że będę
    > brał jakąś kolejną. :-)

    Cetelem ???? Marek, na Jowisza...To już lepiej Tesco, Lukas,
    przynajmniej wiesz, co masz !

  • 4. Data: 2009-03-26 19:12:40
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    >Cetelem ???? Marek, na Jowisza...To już lepiej Tesco, Lukas,
    > przynajmniej wiesz, co masz !

    Kurde skasowałem tego posta a Ty go skądś wyciągasz. :) Pomyliło mi się, to
    była Sygma a nie Cetelem.

    mz

  • 5. Data: 2009-03-26 19:15:40
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Mar, 20:12, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Kurde skasowałem tego posta a Ty go skądś wyciągasz. :) Pomyliło mi się, to
    > była Sygma a nie Cetelem.

    Tak mi się zdawało, że kiedyś pisałeś o Sygmie, ale jako że należymy
    do grupy kolekcjonerow kart, niczemu się nie dziwię, nawet
    Cetelemowi..!

    P.S. Dziś przybyła mi Visa Rossman.

  • 6. Data: 2009-03-26 19:19:08
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    P.S. Dziś przybyła mi Visa Rossman.

    Nie mam tego, może sobie jutro wypełnię wniosek.

  • 7. Data: 2009-03-26 19:57:54
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Mar, 20:19, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Nie mam tego, może sobie jutro wypełnię wniosek.

    Trochę dziwnie się czuje z tą kartą. Targetowana jest do kobiet, a ja,
    póki co, jeszcze się nią nie stałem..;-)

  • 8. Data: 2009-03-27 12:30:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com>
> [...]
    redytowych-w-portfelach-Polakow-1928974.html

    >Współczuję posiadaczom tych kart, bowiem o wiele łatwiej je wziąć,

    Ale w czym problem ? Jak sie splaca zobowiazania to chyba nie ma
    zadnych problemow z wyplatywaniem ?

    Pozostaje pytanie jak oni to zrobili .. pogratulowac lapania
    klientow.

    J.

  • 9. Data: 2009-03-27 12:44:34
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pozostaje pytanie jak oni to zrobili .. pogratulowac lapania klientow.

    Np. dorzucali kartę do każdej umowy na kredyt 0% w sklepach AGD.
    W zeszłym roku kupowałem w ten sposób pralkę i umowa była łączona. Nie dało
    się wykluczyć zapisów o karcie. Jednakże to nie jest żadne rżnięcie
    klienta. W umowie była wyraźna klauzula, że klient ma ileś tam dni na
    odesłanie karty (jeśli w ogóle przyjdzie) i aneksu o rezygnacji. Do mnie od
    września karta nie przyszła, więc podejrzewam, że już nie przyjdzie.

  • 10. Data: 2009-03-31 10:09:04
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 20:19:08 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Nie mam tego, może sobie jutro wypełnię wniosek.

    A klaserki na te karty macie? ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl