  • 1. Data: 2009-03-26 09:41:23
    Temat: Chyba jednak odkupię dolary?
    Od: "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl>

    Prasa: Deficyt budżetowy sięgnie 70 proc. w marcu
    Open Finance - Biznes
    26 Mar 2009, 10:30

    Media przywołują dziś wczorajszą konferencję prasową w Ministerstwie
    Finansów, na której dziennikarze usłyszeli, że w marcu deficyt budżetowy
    może sięgnąć 70 proc. planu.
    A w kwietniu nawet 90 proc. Kolejne miesiące mają przynieść stabilizację,
    napływ środków unijnych w czerwcu może obniżyć deficyt do 70 proc. planu na
    koniec półrocza i później do końca roku jakoś to wszystko ma się udać. W
    Gazecie Wyborczej Mirosław Gronicki - były minister finansów - zwraca uwagę
    na częściowo fikcyjne założenia tego harmonogramu (np. na 36-proc. wzrost
    wpływów podatkowych w grudniu w porównaniu do grudnia 2008). Konferencja
    miała przygotować dziennikarzy na ciężkie dane tak, aby nie wywoływali oni
    paniki. Inwestorom może jednak przypomnieć, że w połowie roku może okazać
    się, że państwowej kasie brakuje 20-30 mld PLN, co oznaczałoby niemal pewny
    spadek wartości złotego (PLN_I).

    (Łukasz Wróbel, Emil Szweda - Open Finance)

  • 2. Data: 2009-03-26 09:51:39
    Temat: Re: Chyba jednak odkupię dolary?
    Od: sorden <s...@w...pl>

    wtopiony na maks wrote:

    > Inwestorom może jednak przypomnieć, że w połowie roku może okazać
    > się, że państwowej kasie brakuje 20-30 mld PLN, co oznaczałoby niemal
    > pewny spadek wartości złotego (PLN_I).

    Fiu, bedzie sie dzialo. Obecna "stabilizacja" to chyba cisza przed burza.

    --
    in

  • 3. Data: 2009-03-26 11:08:39
    Od: "re" <m...@g...pl>

    lekkim hejum dolar po 6 zl

    nie po to zydzi motaja swiatem,
    by nie zarobic na polaczkach...

  • 4. Data: 2009-03-26 13:47:42
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    ile wtopiles? jesli powyzej kilkuset zl, to faktycznie to byl blad,
    trzeba bylo zlecic programiscie przetestowanie Twojej metody na danych
    historycznych, ja cos takiego robie, dajesz mi tylko wzor na wskaznik,
    metode opisana slowami, ja to implementuje, od mnie dostajesz liste
    punktow OPEN BUY/SELL i CLOSE w csv oraz program do prezentacji punktow
    na wykresie, usluga kosztuje od 50 do najwyzej kilkaset zl - w
    zaleznosci od ilosci wskaznikow

  • 5. Data: 2009-03-26 22:15:21
    Temat: Re: Chyba jednak odkupiÄ&#65533; dolary?
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > punktow OPEN BUY/SELL i CLOSE w csv oraz program do prezentacji punktow
    > na wykresie, usluga kosztuje od 50 do najwyzej kilkaset zl - w
    A jak na Twoim programie wtopię to wyrównujesz straty jakie poniosę?

  • 6. Data: 2009-03-27 09:44:21
    Od: "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykresie, usluga kosztuje od 50 do najwyzej kilkaset zl - w zaleznosci od

    I to działa przy kupowaniu i sprzedawaniu $$$ w kantorach?
    Ciekawe!

  • 7. Data: 2009-03-27 19:09:27
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > I to działa przy kupowaniu i sprzedawaniu $$$ w kantorach?
    > Ciekawe!

    Pomimo usilnych starań to nie działa. Tak samo nie działają i inne wykresy
    reprezentujące trendy i różne trójkąty podparte liniami wsparcia. Jak by
    działało to usługa by kosztowała od 50 miliardów wzwyż a nie od równowartości 5
    paczek fajek. Nie siłą a sztuka frajerów w dupę tłuką.