  • 1. Data: 2009-10-10 13:16:11
    Temat: Chyba trafili Kamińskiego...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    to wygląda na pułapkę platformersów... Arabski profesjonalnie zagrał, bo złożył
    też zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez urzędników
    państwowych... i prokuratura teraz bez problemu dorwie Kamińskiego... czysta
    sprawa, zamiast powiadomic prokuraturę bawił się w gromadzenie haków... jego
    tłumaczenia z punltu widzenia prawa są kuriozalne... a na tym stanowisku to
    gruba sprawa... a Grad jest nie do ruszenia, to na jego wniosek kontrwywiad
    otoczył opieką sprawę prywatyzacji, i to nie było tylko CBA... zgodnie z logiką
    w poniedziałek Organ powinien opublikowac stenogramy, a jeżeli tego nie będzie
    to znaczy że tam nic nie ma...

  • 2. Data: 2009-10-10 14:40:39
    Temat: Re: Chyba trafili Kamińskiego...
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    A to tobrze czy źle? Z twojej wypowiedzi sądzę, że dobrze. Proponuję u nas
    to samo

    http://www.rp.pl/artykul/375722_Wyrok_smierci_za_wyw
    olanie_zamieszek.html

    Wiesz ile razy nie poszedłem zgłosić czegoś na policję, bo stwierdziłem, że
    to nie ma sensu?
    Może powrócimy do dyskusji o zasadach?

    kc

  • 3. Data: 2009-10-10 20:47:29
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    nic tam nie trafili, to ze ten jakiś Draba latał do gruzji z el assirem
    samolotem wynajetym przez kancelarie Pana Prezydenta Lecha Aleksandra
    Kaczyńskiego jak juz go ścigali w UE to jakas sciema i kit tej poomyjakowej
    tvn-wsi, to niemozliwe bo by dawno cba nagrało i wyjasniło jakby coś bylo na
    rzeczy

  • 4. Data: 2009-10-11 12:22:00
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere> wrote in message
> [...]
    > Kaczyńskiego jak juz go ścigali w UE to jakas sciema i kit tej
    > poomyjakowej tvn-wsi, to niemozliwe bo by dawno cba nagrało i wyjasniło

    A czego wymagasz od Tusk Vision Networks ???