  • 1. Data: 2002-09-18 13:52:00
    Temat: Ciekawe informacje z BZ WBK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Co by nie powiedziec - taka instytucja jak w BZ WBK przydalaby sie i w
    innych bankach. Tak - wiadomo do kogo pisac :)

    Pozwole sobie zacytowac rzecznka klienta BZ WBK:

    (...)

    W Niemczech istnieje niezwykle rozbudowana sieć instytucji wydających
    terminale elektroniczne do akceptacji kart płatniczych. Część tych urządzeń
    przystosowana jest do obsługi kart jakich Bank Zachodni WBK SA nie ma w
    swojej ofercie. Są to karty typu Electonic Debit Card (EDC). W chwili
    obecnej, na skutek starań Europay International, następuje wymiana takich
    terminali na przystosowane również do akceptacji kart wydawanych przez BZ
    WBK SA w porozumieniu z Europay International. Trudno mi jednak podać Panu
    dokładną datę zakończenia tego procesu. Mam jednak nadzieję, że już wkrótce
    będzie Pan mógł posługiwać się kartą Maestro BZ WBK SA bez żadnych przeszkód
    również na terenie Niemiec.

    Z tego co mi wiadomo PeKaO SA również nie wydaje już kart EDC. (info moje:
    ale popatrzcie na maestro LG - tam jeszcze ludzik jest i klawiaturka :)

    Informuję również, że w chwili obecnej Bank wstrzymał sie od wydawania kart
    typu Eurocard/MasterCard. W przeciągu najbliższych trzech miesięcy nie
    zakłada się powrotu do tego produktu.

    (moje: buuuu - no to chyba trzeba sie przesiac z BZ WBK do KB? bo na fortisa
    juz nie licze :)

    Serdecznie przepraszam również za to, że brak pisma informującego o
    wznowieniu karty Visa Classic uniemożliwił Panu odebranie karty i
    posługiwanie się nią. Bank odszedł od informowania Klientów o wznowieniu.
    Jednakże sygnały pochodzące od Klientów powodują, że prawdopodobnie opcja ta
    zostanie uruchomiona ponownie.

    (...)

    --

    ----