  • 1. Data: 2007-12-14 18:29:31
    Temat: Ciekawe kiedy będzie jakiś artykuł?
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    Próbując doładować telefon pre-paid za pomocą KK natknąłem
    się na serwis doladowania.pl, gdzie dowiedziałem się, iż
    taki sposób doładowania jest możliwy, jednakże trzeba
    siebie i kartę zarejestrować.
    Postanowiłem skorzystać z serwisu o ile będzie bezpieczny...

    Początkowo wyglądało to najgorzej - serwis uważa, że nie
    przechowuje żadnych danych KK, wszystko ląduje w eCard. Ujdzie.
    Rejestracja - nic specjalnego. Po rejestracji można wprowadzić
    numery telefonów do przyszłych zasileń, ok. Wprowadzam...
    i pierwsze czerwone światełko zapala się - wprowadzenie
    nowego numeru nie jest nijak potwierdzane, np. przez klucz
    aktywujący przesłany w mailu.
    No cóż, trudno, lecimy dalej, teraz trzeba zarejestrować
    kartę... czytamy regulamin do akceptacji... no tak, za nic
    kompletnie nie odpowiadają, ale to było do przewidzenia.
    "Chroń hasło łosiu".
    Teraz przypominam sobie ich wyjaśnienia "dlaczego warto" -
    "Użytkownicy usługi ,,Moja Karta" nie muszą mieć przy
    sobie karty kredytowej, tokena czy listy haseł jednorazowych
    do konta, aby doładować telefon."
    Czyli wystarczy zalogować się??? Niezła jazda, ktoś
    ma poczucie humoru.

    Zaraz, zaraz, sprawdźmy coś jeszcze -- logowanie...
    ... logowanie jest BEZ SSL, na dodatek z opcją
    "zapamiętaj mnie".

    Nie mogłem w to uwierzyć. Qrcze, kto to wymyślał????
    Miejsc i okazji na banalnie łatwe przejęcie konta i
    narobienie doładowań jest conajmniej kilka.

    Dalej nie doszedłem, wysiadłem nerwowo. Być może przy samym
    doładowaniu coś trzeba podać (ale co? skoro "NIC" nie
    jest potrzebne), ale nie zamierzam tego sprawdzać podając
    jakieś dane. Ktoś ma mozliwości (zbędną kartę z groszowym
    limitem) i jest chętny?

    Zastanawiam się kiedy pójdą jakieś wałki, kiedy będzie
    to tematem do jakiegoś artykułu.

    pozdr
    ~|_ukasz