-
1. Data: 2007-01-21 21:41:53
Temat: Ciekawy ficzer mają w infolinii ING
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
W końcu mogę pochwalić jakiś bank ;-)
Dzwonię tam i czekam na połączenie z konsultantem. Sprawa nie była istotna,
więc po ~minucie mi się znudziło. Odkłądam słuchawkę i za 10 sekund
telefon. Po prostu oddzwonili. W zasadzie fajne. Mogliby od razu proponować
oddzwonienie za chwilę, bez tego czekania :)
--
Samotnik
http://www.zagle.org.pl/
-
2. Data: 2007-01-22 19:46:37
Temat: Re: Ciekawy ficzer mają w infolinii ING
Od: Mithos <f...@a...pl>
Samotnik napisał(a):
> Dzwonię tam i czekam na połączenie z konsultantem. Sprawa nie była istotna,
> więc po ~minucie mi się znudziło. Odkłądam słuchawkę i za 10 sekund
> telefon. Po prostu oddzwonili. W zasadzie fajne. Mogliby od razu proponować
> oddzwonienie za chwilę, bez tego czekania :)
A w Citi zadzwonil dzisiaj do mnie kosnultant z przeprosinami (!), ze w
czwartek udzielil mi zlej informacji. I wszystko naprostwal tak jak byc
powinno (aczkolwiek ja juz wiedzialem jak to ma byc, bo pozniej juz mito
wszystko wyjasnik inny konsultant). Jakos mam wrazenie ze Citi dba o
klientow i jak obiecuja ze oddzwonia to faktycznie oddzwaniaja (juz z 3
razy obiecali i zawsze tak zrobili).
--
pozdrawiam
Mithos