  • 1. Data: 2008-05-02 00:08:24
    Temat: Citek BP, a tankowanie w Czechach i Austrii.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy tankując na stacji BP w Czechach i Austrii płacąc kartą Citka BP zbieramy jakies
    punkty, czy lepiej zapomnieć?
    THX

  • 2. Data: 2008-05-02 07:55:37
    Temat: Re: Citek BP, a tankowanie w Czechach i Austrii.
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    666 <u...@w...eu> napisał(a):
    > Czy tankując na stacji BP w Czechach i Austrii płacąc kartą Citka BP zbieramy j
    > akies punkty, czy lepiej zapomnieć?

    Punkty to zbiera Citek, za złodziejskie przewalutowanie takiej tranakcji
    (EUR/CZK-->USD-->PLN).

    Sinus

  • 3. Data: 2008-05-02 09:37:12
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    666 <u...@w...eu> napisał(a):

    > Czy tankując na stacji BP w Czechach i Austrii płacąc kartą Citka BP
    zbieramy j
    > akies punkty, czy lepiej zapomnieć?
    > THX

    płacąc gdziekolwiek zbierasz punkty, 1 pnkt za 5 pln

  • 4. Data: 2008-05-02 10:26:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    Sinus pisze:

    > Punkty to zbiera Citek, za złodziejskie przewalutowanie takiej tranakcji
    > (EUR/CZK-->USD-->PLN).

    Mastercard też? :-P

    --
    Pete

  • 5. Data: 2008-05-02 15:04:41
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Mastercard też? :-P

    to idzie przez EURO

  • 6. Data: 2008-05-02 16:50:47
    Od: "RK" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > to idzie przez EURO
    W przypadku MC Millenium idzie CZK-->USD-->EUR-->PLN

  • 7. Data: 2008-05-02 17:21:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RK" <n...@o...pl> wrote in message

    > W przypadku MC Millenium idzie CZK-->USD-->EUR-->PLN

    Ja slyszelem, ze idzie jeszcze przez ruble transferowe :)

    MK

  • 8. Data: 2008-05-03 11:25:57
    Od: "RK" <n...@o...pl>

    > "RK" <n...@o...pl> wrote in message

    > Ja slyszelem, ze idzie jeszcze przez ruble transferowe :)

    Nie słuchaj plotek tylko czytaj regulaminy. Sprawdź "Regulamin kart
    kredytowych wydawanych przez Bank Millenium S.A." paragraf 13 punkt 3.

  • 9. Data: 2008-05-03 11:42:20
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Mastercard też? :-P

    A Citi BP może być MasterCard? Myślałem że tylko Visa.

    k.

  • 10. Data: 2008-05-04 19:43:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    kashmiri pisze:

    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > A Citi BP może być MasterCard? Myślałem że tylko Visa.

    Tak zrozumiałem handlowca.

    --
    Pete