  • 1. Data: 2013-03-15 10:58:36
    Temat: Citi - Fotokasa edycja 2
    Od: luc <b...@g...net>

    Jest zwrot 10% za płatność za pomocą Fotokasy.

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-03-15 15:26:37
    Temat: Re: Citi - Fotokasa edycja 2
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Potwierdzam.

    UPC ostatnio nie dołączyło kodu dla fotokasy ale mozna bylo wielokrotnie placić kodem
    z zeszłorocznej faktury.

    Generalnie karta citi bardzo mi przypadła do gustu: 200zł na starcie z grupona a
    pozniej 2x100zł za fotokasę.

    Czekam na trzecią edycję ;)

  • 3. Data: 2013-03-16 15:39:12
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"az.anonim" wrote in message news:

    >UPC ostatnio nie dołączyło kodu dla fotokasy ale mozna bylo wielokrotnie
    >placić kodem z zeszłorocznej faktury.

    Jest jakiś sposób aby zapłacić bez skanowania? Citi Mobile nie da się
    zainstalować na tablecie, mam w PC VirtualDroid (Blue Stacks) i tam
    aplikacja weszła i działa. Ale jak zeskanować? Any Idea?

  • 4. Data: 2013-03-16 19:18:35
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 15:39:12 +0100, mx napisał(a):

    > Citi Mobile nie da się zainstalować na tablecie

    Mój tablet cię pozdrawia i sugeruje, żebyś nie pisał głupot.

    AK

  • 5. Data: 2013-03-16 21:48:19
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "Andrzej Kubiak" wrote in message news:

    >Mój tablet cię pozdrawia i sugeruje, żebyś nie pisał głupot.

    Tablet tabletowi nie równy widocznie. A czy ja pisałem o wszystkich? Słowa
    "mój" nie dodałem.
    Uściślam, Samsung Galaxy Tab 2 10.1 >>n_i c_h_u_j_a<< Tableta z ogryzkiem
    nie mam.

  • 6. Data: 2013-03-17 09:59:41
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 21:48:19 +0100, mx napisał(a):

    > Tablet tabletowi nie równy widocznie. A czy ja pisałem o wszystkich? Słowa
    > "mój" nie dodałem.

    O, widzisz, już wiesz, gdzie zrobiłeś błąd. :)

    AK

  • 7. Data: 2013-03-18 07:46:23
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu sobota, 16 marca 2013 21:48:19 UTC+1 użytkownik mx napisał:
    > Tablet tabletowi nie r�wny widocznie. A czy ja pisa�em o wszystkich? S�owa
    > "m�j" nie doda�em.
    > U�ci�lam, Samsung Galaxy Tab 2 10.1 >>n_i c_h_u_j_a<< Tableta z ogryzkiem
    > nie mam.

    No wiec musisz sciagnac z sieci stosowny apk i zainstalowac recznie, po odpaleniu sam
    sie zaktualizuje. Sa lekkie problemy z dzialaniem, ale do przezycia.
    W efekcie obie edycje Fotokasy na SGT 2 10.1 mam pozytywnie zaliczone.
    Jak sie pospieszysz, jeszcze sie zalapiesz i tablet choc w czesci zapracuje na swoj
    byt ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2013-03-18 20:16:53
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"ls" wrote in message news:.

    >No wiec musisz sciagnac z sieci stosowny apk i zainstalowac recznie, po
    >odpaleniu sam sie zaktualizuje. Sa lekkie >problemy z dzialaniem, ale do
    >przezycia.

    A nie wisi Ci ten apek gdzieś? Nie mogę nic wyguglać (Bez rota pójdzie?)

  • 9. Data: 2013-03-19 13:22:52
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 20:16:53 UTC+1 użytkownik mx napisał:

    > A nie wisi Ci ten apek gdzieś? Nie mogę nic wyguglać (Bez rota pójdzie?)

    Nie pamietam juz, skad ja sciagalem, ale sprobuj z ipmart-forum.pl - jest tam do
    pobrania wersja 1.01 po zarejestrowaniu sie na forum.

    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2013-03-19 19:13:48
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"ls" wrote in message news:

    > Nie pamietam juz, skad ja sciagalem, ale sprobuj z ipmart-forum.pl - jest
    > tam do pobrania wersja 1.01 po >zarejestrowaniu sie na forum.

    Ogromne podziękowania

    100% trafna rada. Aplikacja zainstalowana, uaktualniona, kody czyta. To
    forum znałem, ale dawno nie zaglądałem.

    Oto siła usenetu, użytkownik "ls" w pierwszej rundzie pokonał przez nokaut
    google i binga.