  • 1. Data: 2013-06-22 21:37:21
    Temat: Citi Handlowy zniechęca do obcych bankomatów
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Kolega co ma konto w CitiHandlowym powiedział, że po wypłaceniu kasy z
    obcego bankomatu dostał SMS aby następnym razem wypłacić bezłatnie kase z
    bankomatu CITI.

    Czyżby obce bankomaty były dla Citi za drogie ?
    Ile Citi musi zapłacić innym bankom za to, że ich klient wziął gotówke z
    ich bankomatu ?

  • 2. Data: 2013-06-22 22:52:42
    Temat: Re: Citi Handlowy zniechęca do obcych bankomatów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Jun 2013 21:37:21 +0200, Karol Misiukiewicz napisał(a):
> [...]
    > Czyżby obce bankomaty były dla Citi za drogie ?
    > Ile Citi musi zapłacić innym bankom za to, że ich klient wziął gotówke z

    Cos tam placic musi. Chyba niemalo, biorac pod uwage prowizje ktore
    sie czasem spotyka (pare zl, a za granica wiecej)
    Z drugiej strony wlasne tez kosztuja.

    W dodatku - nie wiem czy juz weszlo, ale teraz bedzie obowiazek
    informowania klienta o prowizji jeszcze przed wyplata.
    Juz straszyli ze to bedzie mocny nacisk marketingowy i banki powinny
    sie dogadywac z sieciami bankomatow aby dla klienta bylo za darmo.

    Wiec moze to element strategii - klient zaplacil, wk* sie, to mu
    przyslali sms ze przeciez moze za darmo.

    J.

  • 3. Data: 2013-06-22 23:03:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dostałem właśnie kartę z Citi...wypłaty ze wszystkich bankomatów mam
    gratis więc spróbuję wypłacić z obcego, ciekawe czy też mi taką
    "sugestię" prześlą ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS