  • 1. Data: 2007-08-26 07:11:16
    Temat: Citi KK
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Czy ktos praktykowal przenosiny KK do Citi? Czy to jest w ogole mozliwe,
    jakie sa procedury, czy trzeba zamykac stara kate?

  • 2. Data: 2007-08-26 10:45:51
    Temat: Re: Citi KK
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Czy ktos praktykowal przenosiny KK do Citi? Czy to jest w ogole mozliwe,
    > jakie sa procedury, czy trzeba zamykac stara kate?

    Chyba nic sie nie zmieniło - nadal nie dopracowali się procedury
    przenoszenia. Ale dają teraz KK chyba każdemu kto wyrazi ślad
    zainteresowania, tylko limity startowe raczej niskie, chyba zazwyczaj
    1-krotnośc deklarowanego dochodu, więc trzeba sobie przemyślec ile
    zadeklarowac. Potem podwyższają z własnej inicjatywy.

    marekz

  • 3. Data: 2007-08-26 13:37:35
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

> [...]
    > zainteresowania, tylko limity startowe raczej niskie, chyba zazwyczaj
    > 1-krotnośc deklarowanego dochodu, więc trzeba sobie przemyślec ile

    Ja niedawno wnioskowałem o 5k przy zadeklarowanym ok. 2.5k.
    Pan w infolinii nie widział problemów.

    --
    Wojciech Bancer
    http://www.bancer.pl/

  • 4. Data: 2007-08-26 15:06:04
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Wojciech Bańcer" wrote in message

    > Ja niedawno wnioskowałem o 5k przy zadeklarowanym ok. 2.5k.
    > Pan w infolinii nie widział problemów.

    mi po zadeklarowaniu dochodu dano na BP Gold dwukrotność dochodu

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2007-08-26 19:33:23
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości

    > mi po zadeklarowaniu dochodu dano na BP Gold dwukrotność dochodu

    Kurcze, to czuje sie pokrzywdzony. :)) Zadeklarowalem 6k netto, limit
    dostalem 6k, pani stwierdzila, ze gdybym chcial wiekszy, potrzebne bedzie w
    jakiejs formie potwierdzenie uzyskiwania dochodow.

    marekz

  • 6. Data: 2007-08-26 19:57:11
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Kurcze, to czuje sie pokrzywdzony. :)) Zadeklarowalem 6k netto, limit
    > dostalem 6k, pani stwierdzila, ze gdybym chcial wiekszy, potrzebne bedzie
    > w jakiejs formie potwierdzenie uzyskiwania dochodow.

    jezeli tylko zadeklarowales a nie potwierdziles to i tak duzo dali
    mi kilka lat temu dali 150% potwierdzonych przez kadry zarobkow, obecnie
    jest to juz ponad 200% (bez dodatkowych dokumentow- citi samo podnosi limit
    raz w roku ale tylko dotyczy to karty glownej)
    ale mowie o visie, bo mastercard citi (wcisneli mi w jakies promocji) a juz
    limit tylko 100% i nie jest podnoszony ale może dlatego, że nie uzywam

    ale to nie przebije w mojej historii pko bp, gdy obciążeniową wypukłą dali
    mi w 1998r. z limitem 12tys, a ja bylem studentem dziennym, ktory jeszcze
    nie zaczal pracowac :) widocznie dobrze sie prowadzilem ;)

  • 7. Data: 2007-08-26 20:21:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> writes:

    > Kurcze, to czuje sie pokrzywdzony. :)) Zadeklarowalem 6k netto, limit
    > dostalem 6k, pani stwierdzila, ze gdybym chcial wiekszy, potrzebne bedzie w
    > jakiejs formie potwierdzenie uzyskiwania dochodow.

    Hm. Jak ja sobie wyrabialem karte kredytowa w citi pare lat temu, to
    dostalem limit znacznie ponizej _udokumentowanego_ dochodu netto. I
    jeszcze to podobno byla specjalna promocja dla pracownikow
    uniwersytetu... 8-)

    MJ

  • 8. Data: 2007-08-26 20:28:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sie, 21:57, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > bo mastercard citi (wcisneli mi w jakies promocji) a juz
    > limit tylko 100%

    Ja mam tylko ich mastercard, to dali mi 2-krotnosc zarobkow. Tak wiec
    chyba limity zaleza od tego, czy to pierwsza karta, czy nastepne.
    Przy okazji - czy mozna miec dodatkowa karte (do karty glownej) na
    siebie samego? Wolalbym na codzienne zakupy zabierac druga karte,
    karte z mniejszym limitem niz wszystko, co bank dal.

  • 9. Data: 2007-08-26 20:36:07
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > dostalem limit znacznie ponizej _udokumentowanego_ dochodu netto. I
    > jeszcze to podobno byla specjalna promocja dla pracownikow

    No tak, znane bylo to kostyczne podejscie Citi w dawnych czasach, ale teraz
    sie obudzili, ze im konkurencja uciekla i usiluja ja chyba gonic mniej lub
    bardziej umiejetnie.

    marekz

  • 10. Data: 2007-08-27 04:21:30
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Wolalbym na codzienne zakupy zabierac druga karte,
    > karte z mniejszym limitem niz wszystko, co bank dal.

    raczej nie, ale czego sie obawiasz? ta z mniejszym limitem mniej ryzykowna?
    poziom ryzyka jaki ponosisz jest ten sam, poza tym przy karcie ze zdjeciem
    bank chroni do 72godzin przed kradzieza