  • 1. Data: 2003-10-05 13:11:15
    Temat: Citi KK - nowosci
    Od: "bulba" <w...@g...art.pl>

    no to skoro juz oficjalnie, to moge juz podac:
    http://www.partnerclub.pl/page.php?menu=partnerzy&pa
    rtner=citibank

    - juz niedlugo bedzie tez 24 dni na splate
    - karta zabezpieczona lokata
    - rozszerzenie pakietu bezpieczenstwa

    - jeszcze kilka innych bajerow, ale na razie nie zdradze

    pzdr.

    bulba

  • 2. Data: 2003-10-05 13:19:16
    Temat: Re: Citi KK - nowosci
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bulba wrote:
    > - karta zabezpieczona lokata

    ekhem - a duza ta lokata musi byc? (czy tak standardowo 10 tysiecy zlotych?
    :)

  • 3. Data: 2003-10-05 13:20:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/5/2003 3:19 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > ekhem - a duza ta lokata musi byc? (czy tak standardowo 10 tysiecy zlotych?

    Ale to 10.000 to nie bylo zabezpieczenie!!:>

    To z nowosci:
    - nowe zasady przyznawania linii kredytowej
    - nowy kredyt

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2003-10-05 13:32:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Ale to 10.000 to nie bylo zabezpieczenie!!:>

    O to robi sie ciekawie ;) Chociaz z drugiej strony BP dosc jest droga
    siecia...

  • 5. Data: 2003-10-05 13:36:58
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/5/2003 3:32 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > O to robi sie ciekawie ;) Chociaz z drugiej strony BP dosc jest droga
    > siecia...

    No to jeszcze raz :)
    Do tej pory karte mozna bylo otrzymac na sposobow:
    a) zaswiadczenie o dochodach (czyli standard)
    b) jako lekarz - kopia dowodu osobistego i dyplomu (prawa wykonywania
    zawodu or smth)
    c) na _podstawie_ sredniego salda - dla CitiKonta 10.000 przez 3 m-ce
    (czyli nie bylo to zabezpiecznie zadne, nadal pieniadze byly Twoje,
    poza tym nie musiala to byc lokata :>)
    d) na _podstawie_ sredniego salda - dla CitiOne 15.000 przez 1 m-c
    e) PIT'y dla dzialalnosci gospodarzej :>

    A co do BP, niestety, po polaczeniu z Aral'em jest wiecej niz dosc i
    bardziej niz droga ;/

  • 6. Data: 2003-10-05 13:44:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Do tej pory karte mozna bylo otrzymac na sposobow:

    Ekhem - a jak bedzie od tej pory? (znaczy ta nowa rzecz?)
    Chciaz z drugiej strony jak mam za zabezpieczenie jeszcze 6,5 zl miesiecznie
    placic.... ;)

  • 7. Data: 2003-10-05 14:01:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/5/2003 3:44 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Ekhem - a jak bedzie od tej pory? (znaczy ta nowa rzecz?)

    A nie wiem, nic mi nie mowili, stad zaskocznie postem bulby...
    Dowiem sie w poniedzialek dokladnie.

    > Chciaz z drugiej strony jak mam za zabezpieczenie jeszcze 6,5 zl miesiecznie
    > placic.... ;)

    Duzo to i malo, zalezy jak patrzec :>

  • 8. Data: 2003-10-05 14:50:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Duzo to i malo, zalezy jak patrzec :>

    Przy ich oprocentowaniu raczej nie oplaca sie zyc na kredycie, a za
    miesieczne oplaty to mozna calkiem ladny kredyt w koncie otrzymac za te
    pieniadze ;)

  • 9. Data: 2003-10-05 16:25:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "bulba" <w...@g...art.pl> napisał:
    > - rozszerzenie pakietu bezpieczenstwa

    Na czym będzie polegać to rozszerzenie ? Może zerowa odpowiedzialność ? ;>>

  • 10. Data: 2003-10-05 16:49:57
    Od: "bulba" <w...@g...art.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Na czym będzie polegać to rozszerzenie ? Może zerowa odpowiedzialność ?
    ;>>

    tego niestety jeszcze nie ujawniono

    bulba