  • 1. Data: 2011-02-23 16:03:17
    Temat: Citi Visa Platinium w miejsce Golda
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Pocztą, jak za dawnych lat:
    "Szanowny Panie
    Proponujemy bezpłatną zamianę Karty Kredytowej Citibank Gold na bardziej
    prestiżową KK Citibank Platinium, z zachowaniem opłaty jak za obecną kartę
    przez cały okres użytkowania"
    Czyli 0.00. Brać? Kolorek chyba mniej obciachowy jak Golda. To masowa akcja?
    Jakie zagrożenia?

  • 2. Data: 2011-02-23 16:14:49
    Temat: Re: Citi Visa Platinium w miejsce Golda
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > przez cały okres użytkowania"
    > Czyli 0.00. Brać? Kolorek chyba mniej obciachowy jak Golda. To masowa

    Masowa. Ja uważam, że trzeba brać, o ile te 0,00 masz jakoś zagwarantowane
    przez bank i jesteś w stanie to udokumentować, bo zapewne nastąpi po roku
    próba pobrania opłaty.

  • 3. Data: 2011-02-23 18:20:36
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Masowa. Ja uważam, że trzeba brać

    a podasz jakis powod, poza "prestizem" ?

  • 4. Data: 2011-02-23 18:45:28
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-02-23 19:20, brum pisze:
    > a podasz jakis powod, poza "prestizem" ?

    Większe zniżki, większe limity.

  • 5. Data: 2011-02-23 18:47:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > a podasz jakis powod, poza "prestizem" ?

    Mogę podać, czemu nie?

    1. Wyższy limit dobowy wypłat z bankomatu (10k vs 7k), co może być przydatne
    w jakiejś awaryjnej sytuacji.
    2. Teoretycznie dostępna lepsza obsługa na CitiPhone.
    3. Czasami do kart platynowych są przypisane wyższe niż do złotych zniżki w
    programie rabatowym.

    Wadę widzę jedną: droższe karty dodatkowe.

  • 6. Data: 2011-02-23 20:11:00
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 19:47:57 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > 2. Teoretycznie dostępna lepsza obsługa na CitiPhone.
    > 3. Czasami do kart platynowych są przypisane wyższe niż do złotych zniżki w

    A z rzeczy typowo technicznych, dłuższy o dwa dni GP, brak 100 zł udziału
    własnego przy fraudach, ubezpieczenie 72 godziny wstecz, zamiast 48, przy
    kartach bez zdjęcia.

    > Wadę widzę jedną: droższe karty dodatkowe.

    W Citi? Łatwo ich przekonać, że karty dodatkowe są bezpłatne, a główna po
    spełnieniu jakichś śmiesznych kryteriów :)

    AK

  • 7. Data: 2011-02-23 20:34:20
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >W Citi? Łatwo ich przekonać, że karty dodatkowe są bezpłatne, a główna po
    >spełnieniu jakichś śmiesznych kryteriów :)

    Wada druga. Tylko PIN, koniec z podpisywaniem. A Gold na podpis ważny do
    maja 2012.

  • 8. Data: 2011-02-23 20:34:46
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > 2. Teoretycznie dostępna lepsza obsługa na CitiPhone.
    > 3. Czasami do kart platynowych są przypisane wyższe niż do złotych zniżki

    dziekuje

  • 9. Data: 2011-02-23 21:08:51
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "brum" wrote in message news:ik3r15$16n$1@news.onet.pl...

> [...]
    > 2. Teoretycznie dostępna lepsza obsługa na CitiPhone.
    > 3. Czasami do kart platynowych są przypisane wyższe niż do złotych zniżki

    Dzięki za rady. Wezmę, zawsze to coś nowego. Ale ze zniżkowego golfa w
    Krakowie i tak nie skorzystam.
    Może za chwilę zaproponują zamianę MC Silver na Gold?

  • 10. Data: 2011-03-10 20:36:23
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Dzięki za rady. Wezmę, zawsze to coś nowego. Ale ze zniżkowego golfa w
    >Krakowie i tak nie skorzystam.
    >Może za chwilę zaproponują zamianę MC Silver na Gold?

    Visa Platinium, główna i dodatkowa dotarły. Po tygodniu od rozmowy z
    Citiline. Termin ważności tylko rok, taki sam jak na starym Goldzie.