  • 1. Data: 2007-04-23 16:23:28
    Temat: Citi - brak opłaty za odnowienie karty
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    Właśnie jestem po rozmowie z konsultantami z CitiPhone i uprzejmie donoszę,
    iż zostałem zwolniony z opłat za odnowienie KK Citi-BP Silver dożywotnio,
    pod warunkiem robienia obrotu rocznego w wysokości 2400 PLN. Nawet nie
    musiałem się za bardzo targować - zapytałem o możliwość rezygnacji przez
    bank z ww. opłaty stwierdzając, że w przypadku odmowy zamierzam kartę
    przenieść do innego banku.

    Średnie obroty z ostatnich 6 miesięcy miałem na poziomie 1200 PLN, karta
    zawsze spłacana w całości.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 2. Data: 2007-04-23 16:44:07
    Temat: Re: Citi - brak opłaty za odnowienie karty
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przenieść do innego banku.
    >
    > Średnie obroty z ostatnich 6 miesięcy miałem na poziomie 1200 PLN, karta

    4 miesiace temu dostalem takie same warunki, 200zl miesiecznie i brak
    oplaty dozywotnio ;-)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-23 16:53:49
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie jestem po rozmowie z konsultantami z CitiPhone i uprzejmie
    > donoszę,
    > iż zostałem zwolniony z opłat za odnowienie KK Citi-BP Silver dożywotnio,

    To powinna byc ich standardowa praktyka, bez odgrywania cyrku ze straszeniem
    o rezygnacji.
    Bo gdyby nie to, ze nie trzabylo sie nigdzie ruszac i zadnych papierow
    zalatwiac to pewnie bym ich karty nie wzial.
    W ramach 'dywersyfikacji' potrzebowalem. To jak juz mam to z niej korzystam.
    Ale powiedzcie szczerze: co w niej
    fajnego? Oprocentowanie wysokie, za granica forumowicze odradzaja
    korzystania bo drogo, punktow bp nie zbieram,
    bo wzialem MC (vise juz mam w pkobp), wiec co by Was trzymalo przy niej
    gdyby nie zwolnienie z oplat? ;)

    --
    ~yasiek

  • 4. Data: 2007-04-23 16:57:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yasiek napisał(a):
    > Ale powiedzcie szczerze: co w niej
    > fajnego?

    Poziom obslugi, bezpieczenstwo, kredyt ratalny w karcie (nigdy nie
    wiadomo kiedy sie moze przydac), elastycznosc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2007-04-23 16:58:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > korzystania bo drogo, punktow bp nie zbieram,
    > bo wzialem MC (vise juz mam w pkobp), wiec co by Was trzymalo przy niej

    1. zbieram punkty w programie BP
    2. wykonuje bezplatne przelewy z rachunku karty
    3. jak zaksiegowano mi operacje, ktorej nie wykonalem to kasa po jednym
    telefonie wrocila na rachunek, nie musialem niczego wypelniac/podpisywac
    ani oswiadczac
    4. zwolnienie z oplaty za 200zl miesiecznie, a nie za 1000 lub 2000 jak
    to bywa w innych bankach

    5. za granica juz nie korzystam
    6. oprocentowanie kredytu rowniez mnie nie interesuje, bo zawsze splacam
    w 100% zadluzenie

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-04-23 17:15:22
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > 4. zwolnienie z oplaty za 200zl miesiecznie, a nie za 1000 lub 2000 jak
    > to bywa w innych bankach

    Gdzieś to stoi w TOiP? Jakoś nie doczytałem się...

  • 7. Data: 2007-04-23 17:22:27
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 23 Apr 2007 18:53:49 +0200, yasiek wrote:

    > Ale powiedzcie szczerze: co w niej
    > fajnego?

    Do podanych już przez kolegów plusów pozostaje mi chyba dorzucić jeszcze
    całkiem niezły program rabatowy oraz możliwość spłaty karty za pomocą
    polecenia zapłaty (chociaż teraz już nie jest mi to potrzebne - od 3
    miesięcy CitiOne Direct jest moim głównym kontem).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2007-04-23 17:23:07
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzieś to stoi w TOiP? Jakoś nie doczytałem się...

    Negocjowane indywidualnie z konsultantem CitiPhone...
    Chociaz mam nadzieje, ze bedzie to regula

    --
    ~yasiek

  • 9. Data: 2007-04-23 17:25:00
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Negocjowane indywidualnie z konsultantem CitiPhone...
    > Chociaz mam nadzieje, ze bedzie to regula

    ja także, bo 85 zł za roczne korzystanie powoduje, iż jest to jedna z
    najdroższych kart na rynku od drugiego roku korzystania...

  • 10. Data: 2007-04-23 17:27:10
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 23 Apr 2007 19:22:27 +0200, Marcin Mokrzycki wrote:

> [...]
    > polecenia zapłaty (chociaż teraz już nie jest mi to potrzebne - od 3
    > miesięcy CitiOne Direct jest moim głównym kontem).

    I jeszcze mi się przypomniało - myjnia za 10 PLN na BP.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki