  • 1. Data: 2008-06-03 10:42:07
    Temat: [Citi] brak wyciagu on-line
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    W moim przypadku do tej pory Citi nie jest w stanie wygenerowac wyciagu z
    dnia 28 maja. Czy to jest zjawisko globalne, czy tez z jakichs przyczyn
    jestem w gronie wybranych?

    Zastanawiam sie czy nie jest to zwiazane z faktem, iz w ciagu tego okresu
    rozliczeniowego, w przypadku karty BP, teoretycznie powinny przestac byc
    naliczane punkty za przelewy z karty. A ja mialem przelewy w roznych datach
    i za niektore z nich punkty powinny sie naliczyc, a za niektore byc moze juz
    nie.

    Ktos ma juz wygenerowany wyciag z dnia 28 maja?

    marekz

  • 2. Data: 2008-06-03 10:59:17
    Temat: Re: [Citi] brak wyciagu on-line
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > niektore byc moze juz nie.
    >
    > Ktos ma juz wygenerowany wyciag z dnia 28 maja?

    Do mnie jeszcze nie przyszedl papierowy (nie mam online) z 12-o maja.

  • 3. Data: 2008-06-03 11:59:54
    Od: "losiuu" <losiuu1|no|spam|@wp.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    >W moim przypadku do tej pory Citi nie jest w stanie wygenerowac wyciagu z
    >dnia 28 maja. Czy to jest zjawisko globalne, czy tez z jakichs przyczyn
    >jestem w gronie wybranych?

    U mnie tez nie ma wyciagu, ktory powinien byc pod koniec maja.

  • 4. Data: 2008-06-03 20:55:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 3 Jun 2008 12:42:07 +0200, MarekZ napisał(a):
    > W moim przypadku do tej pory Citi nie jest w stanie wygenerowac wyciagu z
    > dnia 28 maja. Czy to jest zjawisko globalne, czy tez z jakichs przyczyn
    > jestem w gronie wybranych?

    Ja od początku karty citi (czyli od stycznia) nie dostałem ANI JEDNEGO
    wyciągu on-line. Podane mają dwa moje adresy mailowe, dla testu ustawiałem
    zarówno przesyłanie w załączniku PDFa jak i przesyłanie samej informacji o
    wyciągu... i nic - ani jeden nie dotarł. Nawet nie próbował dotrzeć, bo w
    logach serwera nie ma śladu próby przesłania maila z citi...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 5. Data: 2008-06-03 21:09:31
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > wyciągu... i nic - ani jeden nie dotarł. Nawet nie próbował dotrzeć, bo w
    > logach serwera nie ma śladu próby przesłania maila z citi...

    Ja pobieram z serwisu www. Do tej pory pojawiał się zazwyczaj 1 dzień po
    nominalnej dacie jego generowania. Tym razem do teraz nie ma.

    marekz

  • 6. Data: 2008-06-03 21:10:50
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    >W moim przypadku do tej pory Citi nie jest w stanie wygenerowac wyciagu z
    >dnia 28 maja. Czy to jest zjawisko globalne, czy tez z jakichs przyczyn
    >jestem w gronie wybranych?

    [...]

    > Ktos ma juz wygenerowany wyciag z dnia 28 maja?

    U mnie właśnie się pojawił. Oczywiście z datą 28.05. Rano jeszcze nie
    było...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2008-06-04 05:29:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 3 Jun 2008 23:09:31 +0200, MarekZ napisał(a):
    > Ja pobieram z serwisu www. Do tej pory pojawiał się zazwyczaj 1 dzień po
    > nominalnej dacie jego generowania. Tym razem do teraz nie ma.

    A, z www to ja też pobieram ;)
    I faktycznie, u mnie też nie ma do pobrania - choć w podsumowaniu karty jest
    podana kwota pełnej spłaty z tegoż wyciągu...

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2008-06-10 08:02:17
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]

    > naliczane punkty za przelewy z karty. A ja mialem przelewy w roznych
    > datach i za niektore z nich punkty powinny sie naliczyc, a za niektore byc

    Wyciąg już jest i za przelew z dnia 26 maja zostały naliczone punkty BP.
    Przynajmniej tak jest napisane na wyciągu.

    marekz