  • 1. Data: 2003-11-13 19:06:58
    Temat: Citi i Sodex-ho
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    W dzisiejszej Wyborczej pojawiła się reklama Sodex-ho. A w reklamie
    karta Visa Electron emitowana przez Citi jako nowa forma kuponu
    podarunkowego.
    Chyba jest to odpowiedź VISY na Bonus+ MasterCard Electronic Kredyt
    Banku, no i jeszcze jedna karta przedpłacona na rynku. Są jacyś chętni
    na nową kartę do klaserka ?

    Adam

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 2. Data: 2003-11-13 21:27:03
    Temat: Re: Citi i Sodex-ho
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    > Chyba jest to odpowiedź VISY na Bonus+ MasterCard Electronic Kredyt
    > Banku, no i jeszcze jedna karta przedpłacona na rynku. Są jacyś chętni

    Ale jako osoba fizyczna jej nie nabedziesz. Sposob pozyskania taki jak
    w wypadku zakupu zwyklych bonow podarunkowych dla pracownikow.

    Z mala roznica - wyzsza prowizja przy zakupie (o wiele wiekszy koszt
    niz zwykly bon).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2003-11-14 20:06:12
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w wypadku zakupu zwyklych bonow podarunkowych dla pracownikow.
    >
    > Z mala roznica - wyzsza prowizja przy zakupie (o wiele wiekszy koszt
    Nie przeliczalem, ale ponoc za to mozna ja bezprowizyjnie uzywac 3 lata...

    ŁG