  • 1. Data: 2008-06-19 13:29:57
    Temat: [Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zrealizowana
    Od: ellukes <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    19 maja zadzwoniłem na CitiPhone wyjaśnić naliczenie opłaty rocznej w
    kwocie 85 zł za kartę kredytową. Byłem przekonany, iż posiadając obrót
    miesięczny w wysokości 2-3 tys. zł (a czasem i większy) taka opłata może
    zostać przez bank obniżona lub całkiem zniesiona. Obiecano, że w ciągu
    2-3 dni ktoś oddzwoni. Wprawdzie opłata naliczona - klamka zapadła - ale
    może uda się na przyszłość czegoś dowiedzieć. Nikt jednak się ze mną nie
    skontaktował. W międzyczasie odebrałem jakiś telefon z ofertą kredytową
    Citi. Po dwóch tygodniach otrzymałem kolejny telefon w sprawie
    *potwierdzenia złożonej dyspozycji zamknięcia karty*. Takowej nie
    składałem, a podczas pytań kontrolnych popełniłem celowo kilka byków.
    Rozmowa jednak była dalej ze mną prowadzona, więc wyraziłem swoją
    wątpliwość, czy aby ktoś za mnie takiej dyspozycji nie złożył. Zostało
    na tym, że bank wyjaśni w przeciągu tego samego lub następnego dnia tę
    kwestię. Nie otrzymałem od nich telefonu, a dzisiaj zauważyłem, że karta
    jest zamknięta.
    Chwyciłem czym prędzej za słuchawkę i zadzwoniłem ponownie do CitiPhone.
    Pan zapytał jakie mam oczekiwania - tzn. czy chcę przywrócić kartę
    kredytową. Jak mogę chcieć coś przywrócić skoro nigdy nie wydałem
    dyspozycji zamknięcia!!! Nie wiem co wpisał, gdyż zgłosiłem błąd podczas
    użytkowania karty i niemożliwość zalogowania do systemu internetowego.
    Moim zdaniem ktoś dopuścił się przestępstwa, gdyż dokonał dyspozycji,
    która nie została przeze mnie złożona.
    Cała sprawa została skierowana do działu reklamacji i zastanawiam się
    teraz jak można dalej z nimi rozmawiać, lub jakie kroki poczynić.

    --
    pozdrawiam,
    lukes

  • 2. Data: 2008-06-19 15:32:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ellukes" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Poczekać najpierw na odpowiedź CITI, bo może uda im się to wyjaśnić.

  • 3. Data: 2008-06-20 02:22:04
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "ellukes" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Poczekać najpierw na odpowiedź CITI, bo może uda im się to wyjaśnić.

    Tak wyglada, jakby ktos w citi puscil dyspozycje zwolnienia z oplat
    standardowa sciezka "no to ja rezygnuje z karty" a zamiast negocjacji na
    nastepnym szczeblu, ktos to po prostu przyklepal i zamknal karte - zle
    to wrozy na przyszlosc.

  • 4. Data: 2008-06-20 12:18:26
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Krzysztofsf pisze:

> [...]
    > standardowa sciezka "no to ja rezygnuje z karty" a zamiast negocjacji na
    > nastepnym szczeblu, ktos to po prostu przyklepal i zamknal karte - zle

    Mnie dziwi, że to pierwszy taki przypadek, o którym czytam na grupie.
    Sposób zwalniania Citi z opłat za KK to proszenie się o takie pomyłki.
    Kiedy pytałem konsultanta o możliwe zwolnienia padła odpowiedź:
    "Nie ma żadnych zwolniej, ale proszę złożyć rezygnacje to dostanie pan
    zwolnienie". Ta praktyka to jakaś dziecinada :)

    Sebastian

  • 5. Data: 2008-06-20 12:37:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Cze, 14:18, Sebastian <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > "Nie ma żadnych zwolniej, ale proszę złożyć rezygnacje to dostanie pan
    > zwolnienie". Ta praktyka to jakaś dziecinada :)

    Pytanie, czy to pomylka, czy przestali zwalniac? Za jakis czas sie
    dowiemy, gdy nadejdzie czas kolejnych przedluzen.

  • 6. Data: 2008-06-20 12:44:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Sebastian <n...@n...com> writes:

> [...]
    > "Nie ma żadnych zwolniej, ale proszę złożyć rezygnacje to dostanie pan
    > zwolnienie". Ta praktyka to jakaś dziecinada :)

    A to zalezy, wcale nie z kazdym tak rozmawiaja. Ja rozmawialem mniej
    wiecej tak "wie pan, fajna ta karta, ale droga, w innych bankach daja
    taniej, zastanawiam sie, co z tym zrobic" - "to ja pana przelacze".
    Drugiej osobie powiedzialem to samo i w odpowiedzi dostalem oferte
    karty bez oplat pod warunkiem niewielkich minimalnych obrotow. Ani
    razu nie musialem powiedziec "skladam wniosek o rezygnacje".

    MJ
    PS. To, ze jak w danym roku oplate juz pobrali, to nie moga oddac, to
    tez jest nieprawda. Ale wszystko jest oczywiscie uznaniowo, wiec
    domagac sie od nich czegokolwiek nie mozna.

  • 7. Data: 2008-06-20 12:48:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sebastian" g3g76c$j34$...@i...gazeta.pl

    > zwolnienie". Ta praktyka to jakaś dziecinada :)

    I ja tak uważam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2008-06-20 12:50:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 0...@y...goo
    glegroups.com

    : Pytanie, czy to pomylka, czy przestali zwalniac? Za jakis czas sie
    : dowiemy, gdy nadejdzie czas kolejnych przedluzen.

    Ja właśnie (; przedłużam... ;)
    07 lipca 07 roku zaczyna się moja karta w Citi... (07-07-07)
    Opowiem, jaki będzie długi po operacji...
    Nie... Opowiem, czy przedłużyli za freeko... ;)
    O długach nie będę opowiadał. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2008-06-20 13:00:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Cze, 14:44, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > PS. To, ze jak w danym roku oplate juz pobrali, to nie moga oddac, to
    > tez jest nieprawda. Ale wszystko jest oczywiscie uznaniowo, wiec
    > domagac sie od nich czegokolwiek nie mozna.

    Mozna sie pocieszac, ze moze byly wpadki u autora posta?
    Przekroczenia limitu, zbyt czeste opoznienia w splatach?

    No i czy podane kwoty (gold czy silver - brak informacji) to napewno
    zakupy, czy wliczal w nie przelewy a zakupy mogly sie zdazac
    sporadycznie?

  • 10. Data: 2008-06-20 13:44:23
    Od: ellukes <e...@p...onet.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Mozna sie pocieszac, ze moze byly wpadki u autora posta?

    Zadnych.

    > Przekroczenia limitu, zbyt czeste opoznienia w splatach?

    Nie przekroczyłem limitu w całym okresie użytkowania karty.
    Spłaty dokonywałem w całości na kilka dni przed wskazanym na wyciągu
    terminem.

    > No i czy podane kwoty (gold czy silver - brak informacji) to napewno
    > zakupy, czy wliczal w nie przelewy a zakupy mogly sie zdazac
    > sporadycznie?

    Citi MasterCard Silver.

    Gwoli wyjaśnienia nie padło z moich ust stwierdzenie, że chcę
    zrezygnować, czy zamknąć kartę. Poprosiłem jedynie o wyjaśnienie, czy
    istnieją jakieś mniej lub bardziej formalne limity, po przekroczeniu
    których bank zwalnia z opłaty rocznej.

    Ja również nie spotkałem się z podobnym zdarzeniem i jest to dla mnie
    wielkie zaskoczenie, tymbardziej, że ostatnio zwiększono mi dość
    znacznie limity, a nie robią chyba tego wobec klientów, co do których
    nie mają zaufania.

    Tak już na tej grupie wielokrotnie opisywano procedura zwolnienia (nawet
    dożywotnio) jest prosta - *przed kolejnym rokiem* uzytkowania należy
    zrezygnować i jako powód podać wysokie koszty utrzymania - wiadomo jak
    dalej wszystko przebiega. Ja niestety ten termin przegapiłem, może
    wartało poczekać niespełna rok i wtedy pomarudzić.

    --
    pozdrawiam,
    lukes